maandag 22 april 2013

Candy nummer 34, 35 & 36

Gepost door krea2day Cynthia op 4/22/2013 01:20:00 p.m.

Hallo Dames

Ik had nog drie creaties in me mailbox staan en die wilde ik nog even met jullie delen vandaag. Ik heb dan wel een weekje vrij af maar vind het wel leuk om dan toch nog wel even wat op me blog te plaatsen. En deze inzedingen waren al een paar dagen binnen dus werd echt even tijd. Dit zijn op dit moment de laatste drie die ik jullie kan laten zien, nu afwachten of er nog meer onzendingen komen.

Deze keer doet Lenie ook weer mee met onze candy en dit keer heeft ze een kaartje gemaakt  met een lief meisje wat een kopje thee schenkt. Dit is een 3d plaatje  van Yvonne Creation, het papier van de kaart is in pastel tinten van Marianne design. De theepot en kopje mal is van Joy en label mal van X-cut. Verder nog lint, parels, strikje, gehaakt hartje  en bedeltje gebruikt. Wie heeft er al trek in een kopje thee ?

                                                                        
                                                                           Blog van Lenie


 

En dan de kaart van Monique, Pastel is helemaal niet haar ding, dus een enorme uitdaging .Ze heeft  een knipvel Springtime van Marianne Design en die is natuurlijk heel geschikt voor pastel. Mijn Creatie is een klein doosje geworden met een paar kaartjes erin, Zodat ze bijna het hele knipvel heeft gebruikt.
                                                                        blog van Monique
 

 
 

En dan nog de creatie van Ellen, ook heel mooi geworden en echt hele zachte tintjes.  Zo als ze zelf schreef ,, Ik kreeg dit prachtige papier op mijn beeldscherm en had het al binnen voor ik het had besteld….hahaha!  De LO is van haar zelf en gecombineerd met een stans van Marianne Design, dubbel gebruikt en verspringend op elkaar geplakt. Binnenkant ook een beetje aangekleed,  nog wat bloemetjes, lintje, tekst en vlinders en Voilà….
 
                                                                           Blog van Ellen


handtekening

13 reacties:

Jeannette on 22 april 2013 om 17:53 zei

superkaartjes zijn het weer Cynthia, alweer zo verschillend en op hun eigen manier allemaal prachtig, probeer een betje van je rust te genieten van de week, even weer de accu opladen meis, groetjes Jeannette

Ellen on 22 april 2013 om 19:55 zei

Hoi Cynthia, leuk om mijn kaart op jouw blog te zien. Ik heb geen mail gekregen van je met een nummer maar ik begrijp dat ik nr. 36 heb.
Je hebt mooie inzendingen gekregen hoor.
Lekker uitrusten hoor!
Liefs, Ellen

Anita Meijer on 22 april 2013 om 20:32 zei

Wat een prachtige inzendingen weer Cynthia, ze zijn allemaal weer supermooi. Geniet heerlijk van je weekje, het weer werkt in ieder geval helemaal mee, super voor je.
Liefs van Anita

Muuske on 22 april 2013 om 22:11 zei

Hoi Cynthia,mooie kaarten had je nog binnen gekregen.Geniet van je vrije week.groetjes Margo.

Angela on 23 april 2013 om 09:34 zei

Schitterende inzendingen weer....
Geniet van je weekje vrijaf!!!
grt Angela

Ghea on 23 april 2013 om 09:58 zei

Nou ik wil graag kans maken op je pakje hoor. En misschien komt het niet reageren doordat je vaak later je prijsje uitrijkt dan dat je doorgeeft.Bijv 20 maart kan je insturen en dan plaats jij omdat er zoveel inzendingen zijn een week later nog kaartjes. En bij mij is het dan zo als ik 3x na de datum ben wezen kijken dan vergeet ik het want de datum is al voorbij. Dit is geen verwijt alleen maar een eerlijke mening.
Want wie wil nu niet z n fantastische prijs winnen. Kan je geen direkte link maken zodat we zelf kunnen linken? Misschien een idee.
Wens je heel veel succes en nogmaals ik zeg alleen maar hoe ik het ervaar misschien zijn de andere het ook vergeten.
Liefs Ghea

Irene on 23 april 2013 om 10:32 zei

Toch nog aan het bloggen Cynthia????? Ik dacht dat je echt heelmaal weg zou zijn maar natuurlijk wel leuk dat je nu weer 3 mooie creaties laat zien!
Doe je wel echt rustig aan???

xx Irene

Renate on 23 april 2013 om 10:37 zei

Nou, ik laat me graag verrassen!

Groetjes, Renate

Nelleke on 23 april 2013 om 13:46 zei

Ik laat me graag verrassen. Geniet je ook een beetje van je rust deze week?
Groetjes, Nelleke

janieworkum on 23 april 2013 om 15:54 zei

Hoi Cynthia
Dat is jammer dat je nog met die prijs zit, Ik wil je er wel van af helpen hoor. Dus ik doe graag mee met de verloting.
groetjes Janie

Margreet on 23 april 2013 om 17:35 zei

Hoi Cynthia....ik snap niet dat er niemand heeft gereageerd....misschien dat het lastig is als er geen einddatum bij staat....die zet ik altijd in mijn agenda als ik ergens aan meedoe....ik ben gek op verrassingen, dus waag graag nog een poging!
xxx Margreet

Maia on 23 april 2013 om 20:18 zei

Ooo, o, toch kon je het bloggen niet laten, maar voor de rest echt rustig aan doen hoor!
Heel mooi deze drie inzendingen, wat een creativiteit zit er toch onder de Nederlanders zeg!
Natuurlijk maak ik ook graag kans op je surprise.
Denk aan jezelf...take it easy!
Lieve groet Maia

Yvonne on 26 april 2013 om 09:36 zei

Wie wil er nu niet een cadeautje. Ook ik wil dat wel.
Nog bedankt dat ik even langs mocht wippen voor nieuwe snijplaten voor de cuttlebug terwijl je toe was aan een beetje rust. Ik hoop voor je dat je deze week tijd heb gehad voor mooie creaties.
Groetjes Yvonne.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates