vrijdag 7 juni 2013

Verrassing na verrassing !!

Gepost door krea2day Cynthia op 6/07/2013 02:25:00 p.m.

Hallo Dames

Iedereen ontzettend bedankt voor alle felicitaties die ik vandaag heb mogen ontvangen, zo veel als vandaag heb ik er nog nooit gehad krijg er gewoon rode oortjes van.

Vandaag mag ik dan eindelijk jullie gestuurde kaartjes open maken, het zijn er heel wat dus ik ben even zoet. Ik had er vanmorgen echt voor gaan willen zitten maar het kwam er door alle drukte niet van. De telefoon staat rood gloeiend van familie, vrienden en klanten die even bellen om te feliciteren. Er zijn vanmorgen ook nog een aantal dingen bezorgd waar onder een schitterend boeket van rozen, van alle meiden van het Silhouette team. Ook heb ik al heel wat reacties gehad via facebook echt geweldig allemaal. Ik voel me normaal helemaal niet zo jarig maar dit jaar dubbel zo erg. Ik ben al zo verwent met heel veel moois. Van me man heb ik een nieuwe TomTom gekregen daar ben ik super blij mee. Van me ouders heb ik een grote plant gekregen met pot voor in me tuin. Me dochter had een canvas doek gemaakt met foto’s van ons samen, van de jongste kreeg ik nog wat tuinpotten. Jullie lezen het dus al super verwent en dat is nog niet eens alles. Vanmorgen heb ik eerst de pakketpost pakjes uit gepakt die ik had gekregen van Irene en Ilse ze hebben er allebei werk van gemaakt echt super ben er heel blij mee, en was erg verrast zo vroeg in de ochtend.

Ik zit nu heerlijk in me tuin wat drinken erbij en nu ga ik al jullie post open maken, en er van genieten. Dan nog de moeilijke taak om een winnaars te gaan trekken van de nieuwe mallen, als we ik er uit ben dan horen jullie van me.
                                                              
                                        Deze lijst heb ik gekregen en is gemaakt door Ilse

 
 
Dit pakje kreeg ik van Irene met drie blikje thee erin.

 
 
 
Deze prachtige bloemen heb ik gehad van de meiden van het Silhouette team

 
En deze post ga ik nu open maken en laat me even door niets meer storen.

 
SPANNEND !!!!!
handtekening

23 reacties:

Maris on 7 juni 2013 om 14:31 zei

leuk hoor, geniet er maar lekker van

Nelleke on 7 juni 2013 om 14:34 zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en hopenlijk een onvergetelijke dag! Groetjes, Nelleke

Aartje on 7 juni 2013 om 14:37 zei

Wow wat ben jij lekker verwend zeg. Prachtige kado's en een enorme berg enveloppen. (Hoop dat de mijne daar ook ergens tussen ligt) geniet ervan!
Groeten, Aartje

Colinda on 7 juni 2013 om 14:47 zei

Gefelciteerd!! Geniet van al je post! Colinda

leonenkarin.blogspot.com on 7 juni 2013 om 14:50 zei

Gefeliciteerd hoor! En ja, het is echt zo genieten van alle verrassingsenvelopjes! Ik weet er alles van :D
Have fun!

Groetjes, Karin

Linda on 7 juni 2013 om 15:15 zei

Wat leuk joh dat je zo verwent bent, geniet er maar lekker van
gr linda

Ghea on 7 juni 2013 om 15:37 zei

Van harte Gefeliciteerd Cynthia, wat een prachtige bloemen en een berg kaartjes heerlijk genieten meis, maak er een mooie dag van.
Liefs Ghea

Cinderella on 7 juni 2013 om 15:57 zei

Van harte gefeliciteerd en veel plezier met al je gekregen kadootjes en kaartjes
XXX
fijn weekend
Cinderella

Marcella on 7 juni 2013 om 16:13 zei

Gefeliciteerd en wat ben je heerlijk verwend .
Fijne dag nog je hebt in ieder geval ook super mooi weer .
Groetjes Marcella

Erica ♥ on 7 juni 2013 om 16:33 zei

Spannend hoor, het ziet er echt geweldig uit
allemaal, zo leuk om te zien hoe je verwend bent,
je hebt al mooie cadeaus gekregen.
Nou geniet er nog maar lekker van ☼

Alvast een gezellig weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Dora on 7 juni 2013 om 16:47 zei

gefeliciteerd! je hebt schitterend weer op je verjaardag, je mooie tuin komt echt van pas!
gezellige dag toegewenst.
groetjes

Dora on 7 juni 2013 om 16:48 zei

wat een gave hart heeft Ilse gemaakt, wow. erg leuk die foto's, mooie herinneringen.
fijn ook die bos rozen....en de post....voel je toch echt jarig!
groetjes

Mariëtte on 7 juni 2013 om 16:57 zei

Wauw, wat een verwennerij en wat een post heb je gekregen. Echt super! Geniet ervan! groetjes Mariëtte

anneke's creaties on 7 juni 2013 om 17:06 zei

gefeliciteerd Cynthia en wat ben je verwend
dan voel je pas echt dat je jarig bent
je hebt ook een enorme stapel enveloppen met kaarten om open te maken
ga er maar eens goed voor zitten en geniet ervan

groetjes anneke

Anoniem zei

Gefeliciteerd en geniet heerlijk van deze dag.

Groetjes Annemaria

Ellen on 7 juni 2013 om 17:30 zei

Hoi Cynthia, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van deze dag met alle lieve mensen die je dierbaar zijn.
Liefs, Ellen

ffenneke on 7 juni 2013 om 17:36 zei

Gefeliciteerd, en laat je ook een foto zien met alle kaarten die je hebt gehad? Ben erg nieuwsgierig.
liefs Fenneke

Jeannette on 7 juni 2013 om 18:11 zei

wat superleuk voor je Cynthia, dit geeft je echt een jarig gevoel, al die kaarten en natuurlijk de ene oh na de andere, spannend hoor en je bent echt verwend, maar 40 jaar is natuurlijk ook wel weer een mijlpaal, geniet van alles om je heen en morgen een lekker feestje met al je familie en vrienden om je heen, je hebt good weer besteld dus dat komt allemaal goed, groetjes en nogfijne dagen, Jeannette

Anita Meijer on 7 juni 2013 om 18:12 zei

Kom ik je hier ook nog eventjes feliciteren Cynthia, hieperdepiep hoera. Wat heerlijk dat je zo verwend bent, wat wil een mens nog meer, ben superblij voor je meis. Geniet maar van dat gevoel.
Liefs van Anita

Unknown on 7 juni 2013 om 19:05 zei

Gefeliciteerd en geniet er maar van!!
Groetjes Nicole

Tineke van der Linden on 7 juni 2013 om 19:44 zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Cynthia. Wat ben je al heerlijk verwend. En dan al die verjaardagspost. Een feestje om het allemaal open te maken. Geniet er maar fijn van.
Groetjes Tineke

janieworkum on 7 juni 2013 om 19:44 zei

Ik wil je toch vandaag ook even feliciteren, wat heb je mooi weer met je verjaardag. en wat ben je verwent geniet er vanavond nog even lekker van.
lieve groetjes Janie

Roelie on 7 juni 2013 om 20:11 zei

Nou Cynthia,
dan sluit ik maar onder aan, ook ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag. En wat een bof met dit mooie weer zeg! Nog heel veel plezier voor de rest van de avond toegewenst.
Groetjes Roelie

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates