dinsdag 4 juni 2013

Inzending candy nummer 1, 2 & 3

Gepost door krea2day Cynthia op 6/04/2013 10:10:00 a.m.

Hallo Dames

Wat is het toch een heerlijk weertje en daar moeten we zeker van genieten. Maar vandaag ben ik een dagje thuis want ik ben al twee dagen op pad geweest. Na jaren ben ik weer eens lekker met me moeder wezen winkelen dat kon ze al een hele lange tijd niet meer. Nu heeft ze een scootmobiel gekregen en kan ze dus weer lekker op pad. Omdat wij een bus hebben kunnen we hem er zo in rijden en weer uit, geweldig. Me vader is de twee dagen mee gegaan zodat we even konden oefenen nu kunnen we lekker weer samen op pad. En we gaan zeker ook weer een keer samen de beurs over want dat kunnen we natuurlijk niet laten.

Er zijn zaterdag en gisteren nog een aantal enveloppen bij me bezorgt voor me verjaardag ik ben zo super benieuwd wat jullie gemaakt hebben.  Ik had gisteren totaal 16 enveloppen, maar misschien komen er daar vandaag nog wel wat bij. WIE WEET !!

Wat me ook zo verbaasde was de eerste inzending van de nieuwe Candy, ik had net de candy geplaatst of de eerst mail kwam al binnen. Intussen heb ik nu vier inzendingen gekregen dus ik ga jullie vandaag de eerste laten zien.

De eerste inzending is gemaakt door Corry, ze heeft een stepel gebruikt van Leane de Graaf en deze ingekleurd met H2O.

                                                             Blog van Corry
 
 
Nummer 2 is gemaakt door Janie, zij heeft een stempel van Magnolia gebruikt.
 
                                                                          Blog van Janie
 

En nummer 3 is gemaakt door Linda, ze heeft het kaartje voor haar vader gemaakt die in binnen kort jarig.  
 
                                                                        Blog van Linda
 

                  Vergeet niet te genieten vandaag van het heerlijke weer.
handtekening

5 reacties:

Muuske on 4 juni 2013 om 13:26 zei

Mooie inzendingen zijn er weer binnen gekomen.En wauuuuuw al 16 kaarten dat word lezen.groetjes Margo.

Erica ♥ on 4 juni 2013 om 14:03 zei

Schitterende inzendingen heb je weer gekregen !
Wat heerlijk dat je lekker met je mams op stap kon,
fijn is dat hoor.
Nou het gaat goed met je verjaardagskaarten, ben
benieuwd hoeveel je er uiteindelijk gaat krijgen ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer on 4 juni 2013 om 15:16 zei

Mijn kaartje is onderweg Cynthia en jeetje wat snel zeg al inzendingen voor de nieuwe challenge, ze zien er weer super uit. En wat gezellig dat je met je mams bent wezen winkelen, super.
Liefs van Anita

Irene on 4 juni 2013 om 16:40 zei

Wat super dat jullie weer samen kunnen shoppen en genieten!!!! Hele leuke kaarten deze 3 en dat de eerste zo snel was kan ik wel verklaren: ik zag de uiltjeskaart bij Corry en zei dat ie perfect was voor jouw candy, dat heeft ze dus direct gedaan....leuk toch???
Top al 16 kaarten Cynthia, ik ga er gewoon vanuit dat er dagelijks een stapel bijkomt en ben ook heel benieuwd hoeveel het er de 7e zullen zijn!!!

xx Irene

Jeannette on 5 juni 2013 om 08:23 zei

hoi Cynthia, fijn voor je moeder dat ze een scootmobiel heeft en zich nu weer lekker kan verplaatsen, ik heb er sinds vorig jaar ook een en ik kan je vertellen dat ik voor het eerst sinds jaren weer op plekken ben geweest, wat een gevoel van vrijheid heb je dan weer.
Spannend die dichte enveloppen en nu maar hopen dat er nog een aantal bijkomen. En nu al inzendingen voor de nieuwe challenge, dat is supersnel, ik ga er ook maar weer eens voor zitten, deze zijn alweer superleuk en mooi, groetjes Jeannette

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates