donderdag 27 juni 2013

opnieuw in sturen candy inzendingen die NIET online staan.

Gepost door krea2day Cynthia op 6/27/2013 01:12:00 p.m.
Hallo Dames

Wij hebben sinds gisteren ochtend problemen gehad met de server van onze mail, daar door zijn alle mails niet aangekomen. Dus heeft u een  mail gestuurd gisteren of vanmorgen vroeg maar nog geen reactie ontvangen mail ons dan even opnieuw.

Ook ben ik de alle mails kwijt van de candy inzendingen, staat u inzending nog niet op ons blog mail ons dan even opnieuw. Dan kunnen wij ze als nog plaatsen en kunt u toch nog mee doen. Ik hoop dat ik iedereen bereik die hun inzending hadden gestuurd en nog niet op me blog staan. Zodat we toch nog een winnaar kunnen kiezen.

Wij hopen de rest van de inzending gauw te plaatsen maar omdat we dicht zijn dit weekend ligt er nu heel veel werk te wachten. Wij proberen alles zo snel mogelijk weer bij te werken.



handtekening

2 reacties:

Irene on 27 juni 2013 om 15:38 zei

OOOOOOOOH Baaaaaaaalwe, succes met het verwerken van de berg mails die er nu gaan komen (ook 1 van mij lol)!!!

xx Irene

GerJanne on 27 juni 2013 om 18:55 zei

Ik heb het opnieuw gestuurd..

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates