donderdag 6 juni 2013

Geen slechter tijd stip !!

Gepost door krea2day Cynthia op 6/06/2013 08:59:00 a.m.

Hallo Dames

Morgen ben ik jarig, en ik heb al aardig wat enveloppen ontvangen en zelf de pakketpost is geweest. Ik neem er morgen lekker de tijd voor om alles open te gaan maken, ben natuurlijk super nieuwsgierig wat jullie allemaal gemaakt hebben. Gisteren lag er ook weer aardig wat post op de mat en er zaten maar liefst 9 verjaardag enveloppen tussen.

Voor me familie en vrienden vier ik zaterdag mijn verjaardag met een BBQ dus we hopen natuurlijk dat het weer zo blijft. We hebben via vakantie veilingen de BBQ gedaan alles word bezorgt en geen afwas alles mag weer zo terug. Echt een heerlijk idee dat je zelf niet heel de dag in de keuken bezig bent voor het eten, en dan al het werk met opruimen en schoon maken. Alle afwas kan zo de kratten in en word weer netjes opgehaald ben benieuwd. Nu we de tuin onkruid vrij hebben en planten hebben gezet en alles lekker geveegd is kan je maar één ding liever niet hebben, en dat heb ik dan weer. Het is echt vreselijk, uitgerekend nu ben ik aan de beurt om de voegen uit me muren van me huis te laten jekkeren. Schuur hebben ze een aantal weken geleden gedaan, ze geven geen datum wanneer je aan de beurt bent. En het kon natuurlijk ook niet anders dan er weer wat tegen zou zitten. Ze zijn nu nog aan de andere kant van het rijtje huizen bezig ze hebben gezegd dat mijn kant ook gedaan word vandaag. Niet alleen de enorme herrie die straks een kleine 4 uur lang hebben, en de rotzooi, een slechtere timing is er echt niet. Ik ga zo naar me ouders de herrie trekt me energie totaal weg, vanmiddag moet ik wel thuis zijn nu blijft me dochter thuis bij de beestjes.

Gisteren kwamen me ouders even een bakkie doen en toen nam me moeder de klok mee die ze voor me gemaakt heeft. Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind hem in ieder geval super leuk geworden. Aan de binnen kant van de klok heeft ze nog een boompje en hekje geplaatst om het wat op te vullen. Ook dit patroon is van Marianne Design het heeft in de Hobby Handig gestaan.
 
 
 


 
handtekening

21 reacties:

janieworkum on 6 juni 2013 om 09:22 zei

Wat een schitterende klok, super mooi.
Ik wil je alvast feliciteren voor morgen en je hebt gelukkig mooi weer, dus geniet van je verjaardag
groetjes Janie

Bea on 6 juni 2013 om 10:17 zei

Een prachtige klok heeft je moeder gefreubeld Cynthia, supermooi, morgen alvast een fijne verjaardag en zaterdag een heerlijke BBQ...

groetjes Bea.

Marcella on 6 juni 2013 om 10:20 zei

Hoi Cynthia

Wat heeft je moeder dat prachtig gemaakt een hele boel moois op te zien .
Fijne verjaardag morgen en ook zaterdag een fijne dag .
groetjes Marcella

anneke's creaties on 6 juni 2013 om 10:32 zei

wauw wat is die mooooooooi
dat heeft je moeder wel heel erg mooi gemaakt
wat leuk dat jullie allebei zulke freubelkonten zijn

kan me goed voorstellen dat je het lawaai en de rommel spuug zat bent als ze de voegen gaan uitslijpen net nu je de tuin helemaal op orde hebt voor je verjaardag
heel veel sterkte ermee

alvast gefeliciteerd met je verjaardag voor morgen wens ik je een fijne verjaardag en voor zaterdag een hele fijne BBQ dag maar dat zal wel lukken nu met het mooie weer

groetjes anneke

Rema designs on 6 juni 2013 om 10:51 zei

Wauw prachtig

Groetjes Rebecca

Tineke van der Linden on 6 juni 2013 om 11:22 zei

Wat een supergave klok heeft je moeder gemaakt! Mijn complimenten voor haar.
Balen zeg dat ze precies nu je voegen komen doen... Je hebt in ieder geval een fijn vooruitzicht dat je zoveel verjaardagspost hebt en je verjaardag zelf.
Groetjes Tineke

Irene on 6 juni 2013 om 12:23 zei

Allereerst moet ik zeggen dat de klok die je Mam heeft gemaakt gewon TE GEK is, wat een prachtige creatie!!!!!!!!!!!
Zo langzamerhand denk ik wel eens dat je maar een boek moet gaan schrijven want echt "normaal" gaat het in Huize Hoekstra zelden....... .wat een ellende dat die gasten uitgerekend nu komen,hoewel..morgen zou nog erger zijn zo net voor de BBQ dus probeer het maar van de zonnige kant te zien en wees blij dat je even kunt vluchten Cynthia!!!

xx Irene

Linda on 6 juni 2013 om 13:37 zei

Prachtige klok dat heeft ze knap gedaan
gr linda

Muuske on 6 juni 2013 om 15:38 zei

Prachtige klok heeft jullie mam gemaakt.Heel mooi bewerkt en je lievelingskleur roze.Voor morgen alvast Proficiat en een super fijne dag en geniet van je post.groetjes Margo.

Jeannette on 6 juni 2013 om 16:00 zei

wauw, die is wel heel erg mooi Cynthia, wat een prachtige klok heeft je moeder gemaakt, je eerste cadeau heb je dus al binnen, spannend hoor, goed van je dat je dat zo geregeld hebt van die barbecue, heb je er bijna geen omkijken naar en kun je er zelf ook volop van genieten, ook niet onbelangrijk, alvast een goed begin van de dag morgen en we lezen je weer, groetjes Jeannette

Erica ♥ on 6 juni 2013 om 17:43 zei

Och Cynthia toch, wat een pech heb je dat ze juist
nu komen, zal je altijd zien, en hopelijk ruimen
ze zelf wat van de rommel op, en anders dat je
wat hulp kan krijgen.
Meis, ik ben zooooo benieuwd hoe jij al je
kaarten vindt morgen, ik geniet er gewoon al van
als ik jou zo hoor praten erover, spannend
spannend hoor. Ik zie alles wel op je blog
verschijnen ☼

Een fijne verjaardag gewenst alvast en veel
plezier en een fijne dag, en ook een heeeeele
leuke BBQ, en ik heb dat ook een keer meegemaakt
dat ze alles voor je doen en de troep mee
nemen, nou dat is echt ideaal !!

Liefs Erica xox

Jolanda on 6 juni 2013 om 18:32 zei

Wat prachtig gemaakt .!! En alvast van harte gefeliciteerd. Hopen maar op mooi weer voor je BBQ

groetjes Jolanda

bolletjelucky.blogspot.com on 6 juni 2013 om 18:47 zei

Hoi Cynthia,da's balen dat ze nu net de voegen van je huis komen doen,maar met een beetje geluk is het zaterdag wel aan kant(anders zet je toch de visite aan het werk,;p hihi. De klok die je moeder gemaakt heeft is súper,ik ben er weg van,je mag van mij de complimentjes overbrengen! Ik wens je alvast een hele fijne zonnige en toch relaxte verjaardag,geniet er van,lieve groetjes Miranda

GerJanne on 6 juni 2013 om 20:11 zei

Oh Cynthia. dat knutselen en zo heb je dus van je moeder!! Wat een supermooi overwegend roze klok! En die voegen....zijn ze zaterdag vast mee klaar..
GerJanne

made by ineke on 6 juni 2013 om 21:08 zei

whauw wat een mooie klok!
succes met die voegen!
en
zaterdag is heerlijk weer!
gr ineke

Anita Meijer on 6 juni 2013 om 22:18 zei

Wat vervelend dat ze dat net vandaag gingen doen, maar goed dan heb je het ook maar weer gehad. Dat klinkt als een heerlijk feest zo met de BBQ, super Cynthia. Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag morgen. Wat schitterend wat je moeder heeft gemaakt, ik vind het super.
Liefs van Anita

Aartje on 6 juni 2013 om 22:40 zei

Wat een prachtige klok zeg. Geweldig mooi gemaakt. Probeer lekker van je verjaardag te genieten. Fijn dat je zoveel verjaardagsenveloppen hebt gekregen.
Groeten, Aartje

nans'creablog on 6 juni 2013 om 23:01 zei

Supermooie klok. Hij ziet er geweldig uit.
Een fijne verjaardag alvast en veel plezier op de BBQ.

Groetjes,
Nans

Lenie on 7 juni 2013 om 08:04 zei

wat een schitterende klok heb je gekregen.
Veel plezier met de bbq morgen en sterkte met de rotzooi, hoop dat dit zal meevallen.
groeten Lenie

Aartje on 7 juni 2013 om 10:22 zei

Hallo Cynthia, ik dacht ik moet vandaag toch even een berichtje achterlaten om je te feliciteren met je 40e verjaardag. Een mijlpaal vond ik zelf toen ik 40 werd.
Ik hoop dat er vandaag heel veel enveloppen (en natuurlijk ook kadootjes) voor je zijn om open te maken. Geniet ervan.
Groeten, Aartje

Crea Astrid on 7 juni 2013 om 14:29 zei

Lang zal zij leven,
lang zal zij leven,
lang zal zij leven in de gloria.
In de gloria, in de gloria!
Hieperdepiep, hoera!
hieperdepinp, hoera!

Van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag Cynthia. Maak er een fijne dag van morgen en geniet ze met de BBQ.

Je moeder heeft trouwens een prachtige klok voor je gemaakt. Mijn complimenten hoor!

Fijne dagen.

Groetjes, Astrid.
http://creaastrid.blogspot.nl/

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates