zondag 23 juni 2013

Candy nummer 34, 35 & 36

Gepost door krea2day Cynthia op 6/23/2013 10:00:00 a.m.
Hallo Dames

Ik hoop dat iedereen zich heerlijk vermaakt dit weekend, ik wel want ik heb nog heel wat te knutselen. Dit weekend heb ik een begin gemaakt aan het project voor mijn schoonvader, hij hoop op 6 Juli het mooie getal 80 te bereiken en dat word natuurlijk gevierd. Wat ik aan het maken ben dat kan ik nu nog niet laten weten, maar zal het laten zien als ik het af heb en het geworden is wat ik in me hoofd heb. Anders word het toch maar een gekocht cadeautje, met een mooi kaartje.

Vandaag beginnen we met een deurhanger gemaakt door Ghea. Ze heeft deze deurhanger gemaakt voor haar jarige schoonzoon Michael.  De foto is een plaatje van internet omdat hij zijn motor al eens in elkaar heeft gereden, heeft ze twee slingers in zijn wiel gedaan een grapje.,,,hij kon er wel om lachen. In het envelopje heeft ze geld gestopt en met een strookje dicht geplakt.

                                                                   Blog van Ghea
 
 
Het volgende is gemaakt door Nans, ze heeft het kaartje gemaakt voor haar vader die binnenkort jarig is. Ze heeft de volgende materialen gebruikt, papier van Maja Design (Walking in the Forest), knip vel van Yvonne Creations, Craftable CR1216 van MD, Nestabilities labels 10 en de stempel van Family, knopen, hoekje, en Distress inkt.
 
                            
Blog van Nans
 
 
Inge heeft haar vader verwend met een kaartje met daar in wat geld. Hij wilde graag geld hebben om een BBQ te kopen vandaar ook het gebruikte stempeltje van Teddy Bo & Co. Het bestek is gemaakt met een pons, verder heeft ze nog een  Creatables LR0241 van Marianne Design gebruikt.  Clear Stempels SC0844 ook van Marianne Design, Artemio stamp, Plakparels, Distress ink - Broken China en Faded Jeans en haar aquamarkers.
Blog van Inge
 

 
 
Hele fijne zondag dames !!!
handtekening

4 reacties:

bolletjelucky.blogspot.com on 23 juni 2013 om 11:40 zei

Dus jij gaat lekker aan de freubel Cynthia,daar is het wel weer voor. Hoop dat het lukt want ik ben benieuwd wat je in je hoofd hebt. Leuk dat er weer zoveel mooie inzendingen zijn voor de mannen-/vaderdagkaart,geeft toch altijd een hoop inspiratie. Geniet van je zondag,lieve groetjes Miranda

Jeannette on 23 juni 2013 om 15:13 zei

hoi Cynthia, heerlijk freubelen nu, is het echt weer voor, doen wij ook op ons vakantieadres, tussendoor wel af en toe even de blogs bezoeken. Alweer van die mooie mannenkaarten/crea's, het loopt weer aardig binnen zie ik wel, erg leuk, echt een succes, groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

Anita Meijer on 23 juni 2013 om 16:24 zei

Alvast gefeliciteerd met je schoonvader Cynthia en wat heb je weer schitterende inzendingen gekregen. Super.
Liefs van Anita

Muuske on 23 juni 2013 om 19:04 zei

Mooie creaties zijn het weer.Ben benieuwd wat je voor je schoonvader aan het maken bent.groetjes Margo.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates