woensdag 12 juni 2013

Candy inzending 4, 5 & 6

Gepost door krea2day Cynthia op 6/12/2013 08:56:00 a.m.
Hallo Allemaal

Ik zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb, van harte welkom dames. Leuk dat jullie volgers zijn geworden en hoop dat we jullie kunnen inspireren met wat we laten zien. Voor de dames die hun kaart niet gezien hebben op de foto’s dat kan want ik heb niet alle foto’s geplaatst, maar ze staan hier echt allemaal nog. En de kaartjes daar ga ik nog heel lang van genieten in me hobby kamertje en in me vitrine kast natuurlijk.
Ik ben deze week heel druk met de website bezig om het weer helemaal bij te werken. Er komen weer een hoop aanvullingen op de mallen, we liepen wat achter met plaatsen en daar word nu heel hard aan gewerkt. Niet allemaal nieuwe merken maar veel aanvullen en plaatsen op de website.
Er zijn een aantal nieuwe dingen die we wel hebben binnen gekregen zo als b.v nieuwe Cricut snijmatten. Normaal had je alleen verschil in maten maar nu ook in plakkracht. Dat is wel heel fijn want anders kon je met een nieuwe mat geen dun papier of vellum snijden, en nu wel. Deze matten worden ook wel in de Silhouette Cameo gebruikt. Wat ook nieuw bij ons binnen is dat is de  Dimensional Cutting Pad van Tim Holtz. In deze plaat zit een open gedeelte waardoor er een stukje niet word gesneden van het papier. Daar door krijg je een heel leuk pop-up effect. Op het filmpje laat Tim dat zien.  
 
 
Vandaag ga ik ook een aantal inzendingen laten zien voor de candy van deze maand ,,mannen”. We doen weer gezellig mee merk ik al in mijn mail box. Er staan er een aantal in de wachtrij dus de komende dagen zien je jullie ze voor bij komen.

De eerst kaart van vandaag is ingestuurd door Nel van der Berg.  Ze heeft heel wat malletjes gebruikt zo als de wolken en vogels  Memorybox. Boom van Marianne Design  daar heeft ze blaadjes met de ponsjes van Nellie Snellen opgeplakt. Het prikkeldraad is van Dienamics en heeft ze bewerkt met een beetje roest.  Gras is gemaakt met de combinatie van een snijmal van Memorybox en pons Martha Stewart. 3D plaatje is een wat ouder plaatje van Marije Rahder.
 
                                                            Nel heeft geen blog.
 
 
Deze kaart een hele stoere man in zwembroek is gemaakt door Miranda. Hij is gemaakt met Graphic 45 papier, opschuurpapier, een platgeslagen bier dop, papertape en twee charms.
 
Blog van Miranda
 
En de derde kaart van vandaag is gemaakt door Marjan. Ze heeft het volgende materialen gebruikt, kraftpapier 8089/0204 van Joycrafts en Folie uit een boterdoosje. Embossing stencil 1201/0069 van Joycrafts, deze is bewerkt met Distress inkt. Spellbinder Cut Embos mal 'Sprightly Sprockets' tekst uit set Clear stamps 6410/0013 van Joycrafts en nog een stukje touw en brads.
 
                                                                       Blog van Marjan
 
Ik ga weer aan het werk, anders komt het niet af.
 
Fijne dag allemaal !!!
handtekening

8 reacties:

made by ineke on 12 juni 2013 om 10:27 zei

wat zijn ze weer leuk
gr ineke

Hanny on 12 juni 2013 om 10:55 zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten weer, de candy is ook weer super, ik ga mijn best doen;)
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

nans'creablog on 12 juni 2013 om 12:50 zei

Prachtige mannenkaarten. Ook de voorbeelden zijn weer super.

Groetjes,
Nans

Ghea on 12 juni 2013 om 15:55 zei

Sharona van harte gefeliciteerd met je diploma
Top hoor meis!!!!!!
Een hobbymaatje van mams
Liefs Ghea

Muuske on 12 juni 2013 om 18:41 zei

Prachtige kaarten heb je weer binnen gekregen.Jammer dat Nel geen blog heeft vind het kaartje wel heel super.groetjes Margo.

Irene on 12 juni 2013 om 21:16 zei

Super leuke kaarten en weer zo divers! Van geinig, naar nostalgisch -vooral die giga zwembroek- en dan weer TH-achtig stoer met al die gears!!!!

xx Irene

Anita Meijer on 12 juni 2013 om 21:25 zei

Wat een schitterende inzendingen heb je weer gekregen Cynthia, ik vind ze stuk voor stuk mooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ on 17 juni 2013 om 16:03 zei

Ook dit zijn weer mooie kaarten ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates