vrijdag 28 juni 2013

Candy nummer 40 & 41

Gepost door krea2day Cynthia op 6/28/2013 09:17:00 a.m.

Hallo Dames

Ik had gisteren gevraagd dat de dames die hun kaart hadden ingestuurd en nog niet op mijn blog stond opnieuw wilde insturen. Tot nu toe is het er maar één die dat gedaan heeft dus volgens mij mis ik er nog twee. De gene die ik wel binnen heb gekregen laat ik jullie vandaag nog even zien.

Ik hou het wel even wat kort vandaag om dat we dadelijk weg gaan voor een weekend en ik dus nog van alles moet doen. Normaal had ik dat gisteren gedaan maar ja door de storing ging alles anders en was er hectiek. Ik hoop dat het een beetje droog blijft het weekend, we gaan met de kinderen even een lang weekend naar Duinrell.

Vandaag de kaart van Gerjanne, het is een mannenkaart van wit cardstock, met klokkenpapier, een stansje van een klok en de cijfers rondom van Tim Holtz. Voor haar vader die als jongetje klokkenmaker wilde worden en nu nog steeds verzot is op klokken....Hij vond hem ook erg mooi!
                               
                                                                  Blog van Gerjanne




Deze kaart is gemaakt door Ans, ze heeft een langwerpige kaart gemaakt, dan past er wat meer op.  Het is een zomerse kaart geworden, met de fiets, de camera, ribbelkarton en gesso.. Mooi papier gebruikt van Eline's Beach House, Kraft, washi tape,. houten letters ,touw ,nietjes en een filmstripje... hoop dat ie in de smaak valt.

                                                                   Blog van Ans
 

                                                  Wij wensen iedereen vast een fijn weekend !!
handtekening

4 reacties:

Irene on 28 juni 2013 om 09:41 zei

Leuke kaarten als afsluiter van deze maand.
Vandaag is het weer om te huilen maar er zit verbetering aan te komen dus ik hoop dat jullie boffen en kunnen genieten!

xx Irene

anneke's creaties on 28 juni 2013 om 12:03 zei

wat een schitterende kaarten weer
en het weer zal toch in het weekend mooier worden hebben ze gezegd, dus ik hoop voor jullie dat het ook daadwerkelijk zo is
in ieder geval een heel fijn weekend toegewenst

groetjes anneke

Muuske on 28 juni 2013 om 13:43 zei

Schitterende kaartjes zijn het weer.Fijn weekend veel plezier bij Duinrel.groetjes Margo.

Jeannette on 28 juni 2013 om 22:09 zei

alweer 2 van die mooie kaarten, toch weer aardig wat reaktie's deze maand, leuk voor je! Het weer is nu om te huilen, zo waardeloos, hopelijk is het morgen een beetje droog, of liever nog een zonnige dag, zodat jullie heerlijk van je weekend kunt genieten Cynthia, groetjes Jeannette

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates