dinsdag 18 juni 2013

Candy nummer 22, 23 & 24

Gepost door krea2day Cynthia op 6/18/2013 08:39:00 a.m.
Hallo dames

Nu eindelijk van het zonnetje kunnen genieten is het weer zo warm dat ik binnen moet zitten. Het is nu heerlijk buiten, maar dat is het straks niet meer helaas. Het zonnetje is heerlijk maar dat het dan gelijk weer tropisch word hoeft voor mij nou ook weer niet, net als velen andere denk ik. Maar ik heb nog genoeg te doen dus vervelen zal ik me echt niet. Ik ben ook lekker aan de hobby gegaan daar heb ik nu even de tijd voor, of eigenlijk genomen kunnen we beter zeggen. Ik wilde jullie nog even wat laten zien, ik heb het wel al op facebook laten zien maar daar kijkt niet iedereen dus vandaar dat ik nog een de foto hier plaats. Ik heb van me vriendin Roxanne een lijst gekregen en dat is voor me Distress inkt. Ik ben nu labels aan het maken zodat ik de kleuren zo kan zien. Ben er super blij mee hij hangt boven me bureau in me hobby kamertje. In het midden zien jullie een foto waar de inkt al in zit.


 
Nu gaan we weer even door met de inzendingen van de candy. We beginnen vandaag met een flessenhanger die gemaakt is door Margreet. Ze is begonnen met ribbelkarton en deze afgewerkt met gesso. Designpapier van My Mind's Eye en een stukje jute, verder mallen van Die-namics (fishtail) en Simon Says (vlaggetjes) gebruikt. De prachtige rozet is van de folding dies van Nellie Snellen, hierop een stempel van LOTV. De filmstrip is van Tim Holtz, het schattige muisje is Henry, een digi van Whiff of Joy en die heeft ze met copics ingekleurd. De postzegelstempel is van Marianne Design.
Blog van Margreet
 
 
 
Deze kaart heeft Angela gemaakt, ze heeft het  helemaal met de oude vertrouwde Silhoutte/Craft Robo gemaakt. De 3 verschillende bruintinten cardstock die ze heeft gebruikt zijn van PapiColor.  De stipjes op de cardstock zijn gemaakt met een Molotow one4all marker, deze heeft een ontzettend gelijkmatige afgifte van de verf/inkt.
Blog van Angela
 
 
 
Dan een mooie kaart in allemaal grijstinten, deze is gemaakt door Josje. Verdere beschrijving van het kaartje heb ik helaas niet voor jullie.
Blog van Josje
 
 
 
hele fijne dag dames en morgen heb ik weer drie hele leuke creaties voor jullie.
 
handtekening

7 reacties:

Marcella on 18 juni 2013 om 10:59 zei

Hoi Cynthia

Zo wauw dat ziet er heerlijk roze uit .
en ook wel handig om zo je inkt te bewaren .
Je hebt ook weer prachtige inzendingen binnen .

Groetjes Marcella

Jeannette on 18 juni 2013 om 11:00 zei

Heel leuk geworden Cynthia, en de geplaatste crea's zijn ook weer erg mooi, groetjes Jeannette

Anita Meijer on 18 juni 2013 om 14:54 zei

Schitterend Cynthia, wat heerlijk overzichtelijk zo en de inzendingen zijn weer prachtig.
Liefs van Anita

Muuske on 18 juni 2013 om 16:10 zei

Ziet er mooi uit en heel handig.mooie creaties zijn er weer binnen gekomen.groetjes Margo.

Erica ♥ on 18 juni 2013 om 17:14 zei

Ja het is hollen of stilstaan hier met het weer...
Het ziet er heel erg gezellig uit hoor wat je er
tot nu toe al van gemaakt hebt !
De inzendingen zijn ook weer super dit keer, woww ☼

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Dora on 18 juni 2013 om 19:57 zei

schitterende inzendingen weer. en zo verschillend!
dat blijf ik mij altijd verbazen, je ziet bijna nooit dezelfde kaarten.
je inktkastje ziet er ook erg mooi uit, praktisch.
geniet ze van het weer!
groetjes

Irene on 18 juni 2013 om 21:27 zei

Super kastje Cynthia en helemaal jouw kleurtje!!! De inzendingen zijn weer super leuk, echt genieten van al die creaties dus ik kijk al weer uit naar de volgende!!!

xx Irene

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates