vrijdag 14 juni 2013

Candy inzending 10, 11 & 12

Gepost door krea2day Cynthia op 6/14/2013 07:56:00 a.m.
Hallo Dames

Vandaag is het al weer vrijdag wat is de week weer snel voorbij. Het is weer bijna weekend en daar heb ik echt zin in, even bij komen na deze nogal drukke week voor mij. Er is een hoop gewerkt aan de website al is dat voor jullie niet altijd zichtbaar. Om vindbaar te zijn op internet moet je zoekwoorden plaatsen bij elk artikel en dat is best veel werk kan ik zeggen. Het weekend wil ik zelf ook even de tijd nemen om wat te maken, ik ben een ontwerp aan het maken voor de Silhouette Cameo. Als het patroon klaar is wil een T-shirt maken voor me zoon maar moet nog even verder puzzelen. Als het gelukt is zal ik het T-shirt laten zien aan jullie, nu de kaartjes van vandaag.

Deze keer doet Mariette ook weer mee met onze candy en ze heeft drie schitterende kaartjes gemaakt. Ik wist niet welke ik moest kiezen dus ik laat ze jullie allemaal even zien. Het telt dan wel voor één kaart want je kan maar één keer mee doe per candy.  Maar het zijn store en echte mannen kaarten geworden.

                                                               blog van Mariette


 
 

En ook weer een kaartje van Aartje deze maand, een hele witte kaart met alleen de afbeelding ingekleurd.  De afbeelding is van Kenny K, in gekleurd met spectrum noir markers. Omdat de vis er echt moest uit springen heeft ze deze alleen een hart kleurtje gegeven en de rest in grijs tinten ingekleurd.    Heel leuk gedaan Aartje.

Blog van Aartje
 
 

De kaart , Time to relax’ is gemaakt door Marieke, de stempel van Lili of the Valley   'Toot, toot! & Mixed Circulair Stamps. De Noor Design stans Wekker,  My favorite things stans  Tools en Spellbinders stans Curved Borders. Het papier is van Raspberry Road, Afdrukje ingekleurd met Distress Inkt & Twinkling H2O’s en nog een wondgaasje gebruikt.

                                                                          Blog van Marieke


                                       Ik wens iedereen vast een heel fijn weekend !!
handtekening

7 reacties:

Irene on 14 juni 2013 om 09:39 zei

Keigave kaarten deze 3!
Geniet van het weekend allemaal, xx Irene

made by ineke on 14 juni 2013 om 11:46 zei

mooi!!
echt heel leuk om het allemaal tezien
gr ineke

Muuske on 14 juni 2013 om 14:58 zei

Super mooie creaties zijn het weer.Ben benieuwd naar het t-shirt . iedereen een fijn weekend. groetjes margo.

Anita Meijer on 14 juni 2013 om 16:19 zei

Kom maar even lekker bij het weekend Cynthia. Wat heb je weer prachtige inzendingen gekregen.
Liefs van Anita

anneke's creaties on 14 juni 2013 om 16:58 zei

wat een schitterende kaarten heb je dit keer weer om ons te laten zien
heel leuk om al die verschillende mannenkaarten te zien

en vandaag heb ik mijn pakketje ontvangen die ik gewonnen heb met de verjaardagscandy
ben er suuuuper blij mee
heel erg bedankt

groetjes anneke

Dora on 14 juni 2013 om 20:11 zei

prachtige kaarten, erg leuk om te zien. al die mannenkaarten. prachtige afbeeldingen!

Erica ♥ on 17 juni 2013 om 15:42 zei

Suc6 met je ontwerp, en je hebt weer mooie
kaarten geplaatst ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates