woensdag 19 juni 2013

Candy numer 25, 26 & 27

Gepost door krea2day Cynthia op 6/19/2013 10:28:00 a.m.
Hallo Dames

Ik wil de dames die altijd een reactie schrijven even bedanken, jullie zijn altijd zo trouw met reageren. Ik zou willen dat ik ook iets meer tijd over had om ook bij jullie reacties te plaatsen. Maar ik volg jullie nog wel hoor dames, en zie prachtige creaties voor bij komen.

Vandaag kon ik ook pas later me bericht plaatsen, vanmorgen even me jongste zoon uitzwaaien van school reisje. Jammer dat het vanmorgen wel regende maar als het straks maar droog is dat is het belangrijkste. Ze zijn om 9 : 00 uur vertrokken richting Duinrell als het maar droog blijft dan vermaken hun zich prima denk. Ik hoef dus geen schooltijden aan te houden vandaag dus ik ga straks even met me moeder naar de markt hier op het dorp. Nou markt zeg maar marktje zo veel is het niet, maar even naar de dieren kraam riempjes halen voor die kleine dondersteentjes hier. We gaan een weekendje weg en dan nemen de katten gewoon mee, missen kunnen we ze niet dus dan maar mee.

Ik heb voor jullie nog wat leuke inzendingen.

Kaartje van Dora, ook zij heeft het gemaakt voor haar vader. De 4 muizen die op de kaart staan, staan voor de vier kinderen die ze gekregen hebben.  En dan de witte kruisjes, 6 stuks, stellen de kusjes voor als hun als familie. Het plaatje heeft ze gekozen omdat haar vader graag van plagerijtjes houdt, en.....geintje van Dora.....haar vader houdt niet van muizen, hij is er bang voor. hihi.

 
                                                                    Blog van Dora

 
Geweldig dat je in een kaart zoveel kan over brengen.

 
 
Bea is deze maand ook weer van de partij, ze heeft het gemaakt voor iemand die binnen kort jarig is. Het is gemaakt met een voorbeeld van een workshop.  Ze heeft  gebruikt: kraftpapier, rood en zalmroze cardstock, DP vintage, leuke stempel van internet, mijn copics en wat freubelspulletjes
 
 
Blog van Bea
 

 
 
Dan nog twee kaartjes gemaakt door Margaret, ze heeft met haar drie zoons veel mannen om haar heen, en aardig wat jongens kaartjes gemaakt. Ze heeft al aardig wat mannen stempels verzameld en ongemerkt ook meer mee bezig. Ze heeft het  papier gescheurd in banen en een stempel gebruikt. De andere kaart is met een stempel versafine en ingekleurd met pan pastel.
 
Blog van Margaret
 

 
ook morgen heb ik weer drie creaties.
handtekening

7 reacties:

Hanny on 19 juni 2013 om 11:40 zei

Prachtige kaarten zijn er weer gemaakt, mooi om te zien. Alvast een heerlijk weekend, geniet er lekker van.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Irene on 19 juni 2013 om 12:05 zei

Ook deze zijn weer de moeite waard en het is idd heel leuk om veel in een kaart te stoppen wat bij de ontvanger past, ook al is het plagend hihihi!!
Die hittegolf valt ion feite reuze mee, althans hier in het Noorden amper last van...gisteren kwam de zon pas na de middag door en we hadden toch veel wolken. Vandaag...alleen maar grijs en het rommelt in de verte dus die verkoelende regen komt ook deze kant op en dan maar hopen dat het vannacht minder heet is in bed!

xx Irene

xx Irene

nans'creablog on 19 juni 2013 om 13:48 zei

Alweer zo'n leuke inzendingen, ik vind ze allemaal super.

Groetjes,
Nans

Muuske on 19 juni 2013 om 19:30 zei

Mooie inzendingen zijn het weer.Hopelijk is het in Duinrel droog gebleven.groetjes Margo.

Dora on 19 juni 2013 om 20:08 zei

hoi,
schoolreisje...ooo dat is spannend en altijd leuk.
hopelijk is het weer daar meegevallen.
mooie inzendingen zijn er weer! erg leuk ook om de mijne hier te zien. tja..mijn vader, die houdt inderdaad van een geintje. hihi.
fijne avond verder, ik hoop dat je genoten hebt van deze dag!
groetjes

Anita Meijer on 19 juni 2013 om 21:03 zei

Wat een prachtige inzendingen weer Cynthia, ik vind ze weer super.
Liefs van Anita

Erica ♥ on 21 juni 2013 om 10:30 zei

Dat zijn weer mooie kaartjes hoor, prachtig ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates