vrijdag 12 oktober 2012

Winnaars Vrijkaartjes Gorinchem

Gepost door krea2day Cynthia op 10/12/2012 08:28:00 a.m.


Hallo dames

Zo als belooft ga ik vandaag de winnaars bekent maken van de vrijkaartjes Gorinchem voor het weekend van 19 t/m 21 Okt. Er waren dit keer niet zoveel reacties geplaatst die kaartjes wilde winnen, maar dat maakt de kans alleen maar groter van de gene die wel mee doen. Er waren er genoeg zodat ik al me vrijkaartjes kan weg geven. De dames die de kaartjes gewonnen hebben zorg dat u vandaag een mailtje stuur met de adres gegevens zo dat de kaartjes op de post kunnen. Mocht u niet reageren dan gaan de kaartjes naar iemand anders. Dan nu de namen van de gelukkige winnaars Jans, Ina, Tamara, en Lenie jullie krijgen allemaal 2 vrijkaartjes dus jullie kunnen een vriendin meenemen en er een dagje uit van maken.

Dames er zijn nog plekjes vrij om de mini workshop bij Nicole Verkooijen te volgen op de beurs in Gorinchem, ze is er alle drie de dagen om mini workshops te geven. De kosten zijn € 3,00 per mini workshop en de workshop duurt ongeveer 30 minuten. Wilt u ook graag de workshop volgen stuur mij dan even een mailtje om een tijd af te spreken.

 
Hier onder zien jullie nog een kaart die Anja gemaakt heeft voor een echtpaar die 50 jaar getrouwd waren.



handtekening

7 reacties:

Unknown on 12 oktober 2012 om 09:34 zei

Dank je wel!!!! Ben er heel erg blij mee. Ik neem man en kids mee en we gaan zondag. Verheug me er nu al helemaal op. Heerlijk weer eens beurzen.

Tot zondag!

Groetjes Tamara.

jans on 12 oktober 2012 om 19:01 zei

dankje wel voor de kaartjes die ik heb gewonen ben er ruze blij mee en mijn vriendin en ik komen weer gezeig met onze scootmobiels naar jullie stand ze was helemaal door hert dolle heen toen ik haar vanmiddag belde dat ik kaartjes voor ons twee had gewonnen tot zondag 21 oktober grt jans

Sieta on 12 oktober 2012 om 19:20 zei

Dames, gefeliciteerd met jullie vrijkaartjes, maak er maar een leuke beursdag van.
En Anja, wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.

Liefs, Sieta

Catharina on 12 oktober 2012 om 19:56 zei

Dank je wel ben er ook blij mee. Groetjes Ina

Ilse on 12 oktober 2012 om 22:30 zei

Dames,
Veel plezier op de beurs! Maak er een leuke dag van!!
En Anja, Dit is weer een topkaartje!!
Leuk gemaakt!!

Groetjes,
ilse

Monique - Mienokje on 13 oktober 2012 om 22:04 zei

Gefeliciteerd met jullie vrijkaartjes. Maak er een leuke dag van.
Een hele leuke kaart. Die rozen zijn zo mooi, ook zelf gemaakt?
Groetjes, Mienokje

jans on 15 oktober 2012 om 14:17 zei

heb de kaartjes ontvangen bedankt en tot zondag grt jans

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates