vrijdag 19 oktober 2012

Kerstboom hangers van Sieta

Gepost door krea2day Cynthia op 10/19/2012 08:00:00 a.m.

Hallo Dames

Wij vertrekken zo voor het  Creaweekend in Gorinchem, maar ik zou jullie nog de andere kersthangers laten die Sieta voor me gemaakt heeft. Er zijn verschillende dames die gevraagd hebben of ze het ook op de beurs mochten afgeven, en natuurlijk mag dat. Ik ben dus heel benieuwd wat voor moois ik ga krijgen.

Nicole Verkooijen zou alle beurs dagen bij ons aan de workshop kraam zitten, dat gaat voor vandaag helaas niet door. Nicole heeft vandaag een begrafenis en kon niet anders dan daar heen gaan, en wij hebben daar alle begrip voor. Het weekend zal ze gewoon bij ons aan de kraam zitten, vandaag moeten jullie het met mij doen. Wij gaan er weer een gezellige weekend van maken, zodat u een leuke en gezellige beurs heeft.

Dit zijn de andere hangers die Sieta  voor me gemaakt heeft, de andere kant van de hangers zijn net zo mooi als deze.
 


handtekening

3 reacties:

Monique - Mienokje on 19 oktober 2012 om 10:52 zei

Wat zijn ze leuk Sieta. Dit gaat een hele leuke boom worden.
Nicole, heel veel sterkte vandaag
Cynthia en Marcel, veel plezier op de beurs
Liefs, Mienokje

Sieta on 20 oktober 2012 om 13:04 zei

Cynthia succes op de beurs en ook ik ben benieuwd naar de boomversieringen die ze bij je langs komen brengen.

Liefs, Sieta

Dora on 22 oktober 2012 om 13:51 zei

mooie kerstboomhangers.
en ik zie dat je volger van mij bent geworden. dank je wel voor je leuke reactie.
mijn kerstboomhanger komt er aan, zit al in de envelop....alleen nog naar het dorp voor een postzegel...hihi hum...15 km rijden.
dus..nog even wachten voor een eventuele combinatie-ritje naar het dorp.
nog even geduld.(-:
groetjes

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates