woensdag 17 oktober 2012

Druk, druk, druk. En de eerste hangers

Gepost door krea2day Cynthia op 10/17/2012 09:50:00 a.m.

Hallo Dames

Wat is het stil op mijn blog met nieuwe dingen plaatsen, dit komt door de voorbereidingen voor de komende beurzen die we nog krijgen dit jaar. Dit komende weekend staan wij op het Creaweekend in Gorinchem en dan de volgende beurs is de Kreadoe in Utrecht. Voor de workshop in Utrecht zijn we kaartenpakketjes aan het maken, ik zal de zaterdag en zondag bij de stand van Hobby Handig workshops gaan geven. Als je dan gaat tellen wat je minimaal nodig hebt dan moet er heel wat gedraaid worden met de stans machines. Gelukkig heb ik heel veel hulp van me moeder en me oma en dan nog twee vriendinnen die heel wat gedraaid hebben de afgelopen dagen. Zo moest ik 150 hertjes hebben, 150 hulst takjes voor een bloem heb ik minimaal 3 lagen nodig, dus dat zijn dan 225 voor 75 pakketjes. Minimaal moeten wij er 150 maken voor 2 dagen. Jullie begrijpen wel dat ik dat nooit alleen zou kunnen doen. Ik wil de dames die dan ook voor mij gedraaid hebben en nog draaien echt heel erg bedanken zonder jullie waren de workshops niet mogelijk voor mij.

Dan iets heel anders ik heb namelijk de eerst hangertjes voor mijn kerstboom binnen, vorig week had ik de eerste al binnen van Maris en gisteren lag er weer een dikke envelop op de deurmat deze was van Sieta, van haar kreeg ik maar liefst 4 hangers voor me boom.  Ik heb een hele grote plant in me woonkamer en daar heb ik ze nu ingehangen zo blijven ze mooi tot de beurs, ik hoop dat er nog veel meer bij komen. Mochten jullie dubbel kans maken op een prijsje dan kun je de kersthanger ook nog in sturen naar elke kaart een feestje die waren zo creatief om gisteren de zelfde Candy te doen en dan ook nog de zelfde hangertje te maken als mijn design lid.
 
                                                             Deze is gemaakt door Maris
 
 
Deze is gemaakt door Sieta

 
De hanger was dicht gevouwen toen ik hem thuis kreeg,
en als je hem open vouwd krijg je deze hanger, echt geweldig.
Als jullie willen weten hoe je deze maak kijk dan op de blog van Sieta.

                                                                              
                                            De andere hangers van Sieta laat de volgende keer zien.

 
handtekening

6 reacties:

Irene on 17 oktober 2012 om 10:54 zei

Wat hebben Maris en Sieta je beeldige hangers gestuurd Cynthia! Nu maar hopen dat er nog heel veel post komt en je straks een beeldige boom zult hebben!
Dat van EKEF is super ongelukkig gekozen, we houden het maar op toeval maar leuk is anders!!!

Liefs, Irene

Sieta on 17 oktober 2012 om 12:41 zei

Hoi Cynthia, pffff jij hebt het zeker druk.
Gelukkig heb je hulp, alleen is dit zeker niet te doen.
En wat een leuke kersthanger heeft Maris gemaakt.
Hopelijk komen er nog veel hangers jou kant op.

Liefs, Sieta

Ghea on 17 oktober 2012 om 18:39 zei

Wat een juweeltjes al deze kerstboomhangers, maar volgens mij kunnen er nog veeeel meer bij.
Kom op meisjes doe je best.
Liefs Ghea

Maris on 17 oktober 2012 om 19:44 zei

nou meid je bent er druk mee he, en leuk de hanger van sieta ook, echt mooi gemaakt xx

Unknown on 17 oktober 2012 om 23:20 zei

Heb medelijden met je, wat een werk zeg. Maar fijn dat je goede hulp hebt, neem ik ook mijn petje voor af hoor. Ik kijk al helemaal uit naar zondag. Heel veel succes en hoop dat je het gaat redden.

De hangers zijn ook allemaal heel erg mooi gemaakt. Vind die van Sieta ook heel erg mooi.

Groetjes Tamara.

Ghea on 18 oktober 2012 om 12:17 zei

Wat een mooi huisje heb je gemaakt met je vriendin heel leuk gedaan, en wat een mooi apparaat is dat.
Liefs Ghea

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates