dinsdag 30 oktober 2012

Candy van Oktober

Gepost door krea2day Cynthia op 10/30/2012 11:32:00 p.m.



Hallo Dames

Ik ga jullie de nieuwe Candy van Oktober bekent maken, het gaat iets anders dan jullie gewent zijn. Ik wil jullie vragen ons te helpen met het volgende. In November is de laatste beurs van dit jaar op Rijswijk en daar is het thema Kerst. Aan ons de taak als exposanten er voor te zorgen dat de kramen in een winter/ Kerst sfeer om te toveren.  Alle bezoekers die naar de beurs komen kunnen aan geven welke kraam hun het mooiste vinden.  Aan het einde van de beurs word de winnaar bekent gemaakt, de mooiste kraam word beloond met een gratis kraam voor de volgende beurs in 2013. Nou leek het mij heel erg leuk om me kerstboom mee te nemen en iedereen te vragen of jullie mee willen doen met het versieren van die kerstboom. De vraag is of jullie dan een hanger willen maken voor de kerstboom. De hangers moeten niet te groot worden anders hangt het niet zo mooi. We hebben wat voorbeelden gemaakt die jullie hier onder kunnen zien. Natuurlijk mag er ook een slinger gemaakt worden als het maar in een kerstboom past. Van alles wat bij mij binnen komt zal ik een foto maken en op mijn blog plaatsen, dus stuur het zodra u het klaar heeft. Dan heb ik de tijd om jullie de creaties te laten zien. Ik hoop dat jullie allemaal mee willen doen met deze actie.

·         Knutsel zelf iets voor in een kerstboom ( niet te groot )

·         Zorg dat het echt een winters uiterlijk heeft.

·         Stuur het naar mijn adres voor 1 November (  Adres gegevens  )

·         Maak aan u hanger of slinger een klein labeltje met u adres gegevens en evt. blog  ( voor de prijs winnaars )

Om jullie inzet extra te belonen ga ik twee prijzen verloten onder de inzendingen, de gene die winnen krijgen van mij een cadeau bon ter waarde van € 10,00 te besteden bij onze web winkel of op de beurs bij onze kraam.
 
 
 
Dames succes !!!!!!
 
 
voorbeelden van Ilse

 
 
 
Voorbeelden van Irene

 

 
 
 
 
 
Gemaakt door me zelf


 
 
 
handtekening

13 reacties:

Anoniem zei

hoe kunnen wij nog mooiere dingen maken dan die je zojuist hebt laten zien. wat een super leuke ideeen.

gr eveline

Ilse on 6 oktober 2012 om 07:45 zei

Hey,
Het is gewoon leuk om te maken! Krijg je een winters gevoel van!
Dames, veel succes en plezier met deze candy!

Groetjes,
Ilse

Irene on 6 oktober 2012 om 08:05 zei

Is het niet enig om ipv een kaart eens iets liefs en kleins te maken?? Doen jullie mee en maken we er met z'n allen een super mooie boom van???

Liefs, Irene

Sieta on 6 oktober 2012 om 10:06 zei

Ooooo wat een leuke uitdaging, ik ga ermee aan de gang hoor, is weer eens wat anders.
Dames jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt, dus moet het ons ook lukken toch?

Liefs, Sieta

Creahuijs on 6 oktober 2012 om 13:18 zei

Ooow wat leuk!!
Ik ga er zeker aan mee doen...
Weet waar ik zo mee aan de slag ga.

Liefs Priscilla

Nicole on 8 oktober 2012 om 11:16 zei

Ze zijn allemaal even prachtig!!! Liefs, Nicole

Maris on 8 oktober 2012 om 19:24 zei

heel leuk deze challenge, hij komt naar je toe hoor, mijn creatie xx

Wilma on 21 oktober 2012 om 18:13 zei

Leuk!
Mijn kerstboomhanger gaat morgen op de post naar je toe!!
groetjes, Wilma

Babette on 22 oktober 2012 om 11:52 zei

Wat een prachtige hangers.
Je andere creaties zijn ook super, je hebt er bij deze een volger bij.
Groetjes Babette

Erica ♥ on 24 oktober 2012 om 18:41 zei

Hoi Cynthia,

Mijn kerstboomhanger zou als het goed is bij je
binnen moeten zijn nu.
Ik heb hem vandaag ook op mijn blog gezet
( heidebloempjuh.blogspot.nl ) en zelfs een beetje reclame voor jouw blog gemaakt.
Ik vond het heel leuk om te maken en ook om hier
aan mee te doen.
De voorbeelden zijn ook heel leuk en ik ben ook
benieuwd naar wat er uiteindelijk allemaal bij
je binnen is gekomen en nog komt.
Hopelijk kan je er een kerstboom mee vullen.

Lieve groetjes van Erica ☼

Jeannette on 29 oktober 2012 om 16:18 zei

hallo Cynthia, vandaag heb ik me als volger bij je aangemeld, kwam al wel regelmatig kijken maar op de een of andere manier was het er gewoon niet van gekomen, dus bij deze. En wat een super idee al die mooie kerstboomhangers, ik hoop dat de boom goed vol komt te hangen, ik red het niet meer om nog iets te maken, maar er komt vast wel weer een volgende keer, groetjes uit Maassluis, Jeannette

Lenie on 31 oktober 2012 om 14:10 zei

Veel succes op de krea doe.
groeten Lenie

Deborah on 1 november 2012 om 22:12 zei

Hallo..
Woensdag dan mijn creatie op de bus gedaan!! Dus die zal wel op de mat liggen ondertussen..
Maar eerst nog even heel veel succes op de KreaDoe!!
Liefs, Deborah

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates