maandag 29 oktober 2012

Nog meer kerstboomhangers

Gepost door krea2day Cynthia op 10/29/2012 09:10:00 a.m.

Hallo Dames

Vandaag voor jullie weer een paar hele mooie kerstboom hangers, me plant word al aardig gevuld door alle hangers. En ik heb er dit weekend ook nog één per post gekregen ook een hele leuke, die zien jullie later. Vandaag laat ik jullie eerst die van Linda zien en de hangers van Anneke die er ook echt veel werk van hebben gemaakt. Die van Anneke zijn heel mooi geborduurd en nog een mooi plaatje zijn ze echt super mooi geworden. En dan nog een heel klein labeltje er aan gemaakt met drie laagjes papier echt heel netjes gedaan.  Linda heeft een kerstboom 3 keer uit gesneden en die aan elkaar gemaakt zodat het een driehoek is geworden die je heel leuk op een waxinelichtje kan zetten. Natuurlijk wel één met een batterijtje maar dat snappen jullie wel. De kerstboom heeft ze versierd met allemaal kleine steentjes, en hele kleine strikjes. De strikjes op de hoeken houden de 3 kerstboompjes aan elkaar dus geen lijm nodig. Ik heb toch niets te veel gezegd hoe mooi ze zijn geworden toch !!!!

                                                         
 
                                                         Gemaakt door Anneke

 
 
Gemaakt door Linda
 
 
Zo nu ga ik opschieten want ik moet zo met me Lana me poes naar de dokter, ze al twee dagen een dikke wang en vroegen ons al af wat ze gedaan had. Gisteren avond zag ik een bloed spoor in me huiskamer lopen en toen bleek dus dat haar wang open gesprongen was. Het spoor liep van de zolder de twee trappen af naar me woonkamer en naar de keuken waar ze hele verschrikt zat. Het zat zelfs op de muren in me trapgat. En wat kan er dan veel vocht en bloed uit zo'n bobbel komen. Ik had de arts gisteren al gebeld maar het kon wel tot vandaag wachten werd gezegt. Voor dat ik naar de Kreadoe ga wil ik wel weten dat alles goed gaat dus even naar de dieren arts.
 
 
 
Hallo meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties voor Lana,
het was allemaal nog erger dan we dachten.
De arts dacht dat ze een klein gaatje had wat open gesprongen was.
Maar toen ze de haartjes weg geschoren had zagen we het wondje
pas echt goed. Wat zal ze een pijn gehad hebben, ze heeft nu
pijnstillers gekregen en medicijnen voor de ontstekking.
 
ach !!!! arme meid toch.
 
 
handtekening

11 reacties:

Ilse on 29 oktober 2012 om 09:16 zei

Hey,

Dat wordt een mooie volle boom!! En wat gaaf dat er een hoop dames meedoen!! Helemaal gaaf!!
Veel succes met Lana!

X ilse

Irene on 29 oktober 2012 om 10:37 zei

Dit zijn wel weer onwijs mooie hangers, zo leuk om te zien wat iedereen bedenkt en maakt!
Kan me voorstellen dat je ongerust bent over Lana maar nu de wang open is zal het ergste leed hopenlijk geleden zijn. Je had dus weer te poetsen (net als laatste met die overstroming!), sterkte Cynthia!

xx Irene

Dora on 29 oktober 2012 om 11:02 zei

schitterende hangers.
echt heel erg mooi met dat geborduurde.
en die kerstboom ziet er sjiek uit. een mooie mal gebruikt.
veel succes daar bij de dierenarts.
groetjes

GerJanne on 29 oktober 2012 om 11:53 zei

oh wat een mooie hangers zeg! Je wordt maar verwend, Cynthia!
En sterkte met de poes. Zielig hoor! Als ik het zo lees heeft het een horror film geleken bij jou thuis met dat bloedspoor!

GerJanne

Sieta on 29 oktober 2012 om 12:38 zei

Wauw, ook dit zijn weer prachtige hangers die je ontvangen hebt Cynthia.
Ooooo die arme stakker van een Lana.
Ik begrijp dat je eerst wilt weten wat er met haar aan de hand is, alvorens je je weer bezig houd met de Kreadoe.
Ik zou ook niet eerder rustig zijn hoor.
Ik hoop dat het meevalt en dat ze na deze bloedexplosie weer snel hersteld.

Liefs, Sieta

anneke's creaties on 29 oktober 2012 om 16:03 zei

o wat ziet dat er naar uit,kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent,
ik hoop dat de pijnstillers hun werk goed doen en dat ze nu minder pijn heeft,
en wat een leuke kerstboomhanger heeft linda gemaakt, ziet er suuuuuuper uit.

groetjes anneke

Erica ♥ on 29 oktober 2012 om 16:36 zei

jeetje wat schrik ik van je verhaal over je Lana!
Ik heb zelf ook 2 katten en ben kattenvriend
nummer 1, katten zijn alles voor me, dus ik trek
me altijd al snel dit soort dingen aan.
Weten jullie al waardoor dat gat is ontstaan ? Heeft ze gevochten of ergens achter blijven hangen?
Heel veel succes iig met de pijnstillers en het
genezen, hopelijk voor jullie duurt het niet te
lang. En dan nog je huis poetsen, oei oei, je
komt tijd te kort voor alles.

Deze hangers die je hier laat zien zijn ook echt
geweldig zeg, zoveel werk aan, mooi geborduurd.

Fijne nieuwe week.
Lieve groetjes Erica ☼

Monique - Mienokje on 29 oktober 2012 om 19:28 zei

Ah gompie, arme Lana. Gelukkig is het nu open en kan de ontsteking luchten. Heel veel sterkte met haar.
Je hebt weer mooie hangers erbij. Maak je foto's van je boom in de stand? Helaas lukt her me op het moment niet om je te helpen de boom te vullen door gezondheid :-(
Heel veel succes en plezier op de kreadoe. Groetjes, Mienokje

Irene on 29 oktober 2012 om 21:50 zei

OOOOOOOOH Cynthia, die prul!!!! Maar de eetlust lijdt er zo te zien niet onder en ik hoop dat de pijnstillers werken. Maar wordt dit niet verbonden?? Gaat ze niet krabben????
Ik zie je woensdag, heb geen bestelling door gegeven (behalve de C-plaat van Kars) maar ik neem aan dat je alles wel op voorraad hebt dus tot gauw en succes met opbouwen!!

xx Irene

Anita Meijer on 29 oktober 2012 om 22:09 zei

Wat een schitterende boomhangers weer. Wat zielig zeg ik hoop dat het snel over is voor haar, ziet er zo auw uit.
Liefs van Anita

Lenie on 31 oktober 2012 om 14:44 zei

je hebt al veel mooie kersthangers ontvangen en sterkte met de poes, hopelijk gaat het snel weer beter met haar.
groeten Lenie

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates