maandag 1 oktober 2012

Beurs weer voorbij

Gepost door krea2day Cynthia op 10/01/2012 09:48:00 a.m.
Hallo Dames

De beurs in Hardenberg is weer voorbij, we waren gisteren pas over negenen thuis. Was toen ook echt helemaal versleten en ben niet veel later me bed in gegaan. En vanmorgen ging dan weer vroeg de wekker wat de kinderen moesten naar school. Ik had graag even uitgeslapen na zo’n weekend beurs wat toch altijd best vermoeiend is. De dames die de vrijkaartjes hadden gewonnen voor de beurs zijn bij ons langs gekomen om te bedanken, vonden we ook erg leuk. Ik hoop dat jullie dan ook allemaal een hele leuke dag hebben gehad. Voor de dames die ons weer verwend hebben met een doos chocolade heel erg bedankt hier voor. Ze zijn nu nog dicht, maar als we een avondje lekker op de bank kunnen zitten dan kunnen we dubbel genieten met de chocolade erbij.

Vanaf morgen zal ik de laatste Candy kaartjes van September plaatsen en dan kunnen we deze week de winnaar bekent gaan maken. En natuurlijk komt er binnen kort een nieuwe opdracht voor de Candy van Oktober. Of dat deze week nog gaat lukken durf ik niet te beloven, me energie heeft het nul punt bereikt dit weekend. En als je ME hebt dan duurt het wel weer even voor je we weer bent bij getankt. Vandaag zal er dan ook niet zoveel uit me handen komen en ik zal wel proberen de mails van het weekend te beantwoorden.

 

Deze doos Merci kreeg ik op de beurs van Irene de Mars, als dank voor haar vrijkaartje en dat ze in ons Design team mocht plaats nemen. Ik ben er echt super blij mee, ik vind het echt schitterend en hij zal ook een mooi plekje in mijn vitrine kast krijgen. IRENE nogmaals super bedankt !!!!!!!!!!!
 
 
 
Dit was onze kraam in Hardenberg. 
 
 
handtekening

6 reacties:

Dora on 1 oktober 2012 om 10:01 zei

hallo Cynthia,
wat een mooie gepimpte mercidoos heb je ontvangen, super!
en het was inderdaad erg leuk op de beurs. veel te zien. erg leuk om je te ontmoeten.
en nogmaals hartstikke bedankt voor je vrijkaartjes. je kraam zag er heel goed uit....wat veel materialen.
en de stans die ik bij je gekocht heb(de grote kerstroos van MD) zal t.z.t. wel gebruikt worden voor op een kaart.
fijne dag verder, ik hoop dat je vandaag wat kan uitrusten.
veel succes verder!
groetjes

Irene on 1 oktober 2012 om 14:33 zei

Het was enig jullie te ontmoeten Cynthia, nu weten we (nou ja, vooral jullie dan) wie achter de naam verborgen gaat!!!
Ik ben heerlijk bezig geweest al mijn stansen- beetje passen en meten - in dat super leuke koffertje met magneetvellen te doen, ben er blij mee! net als met de rest van de aankopen!
Rustig aan van de week, dat heb je wel verdiend en ik hoop vooral dat de beurs ook voor jullie de moeite was!!!

Liefs, Irene

Sieta on 1 oktober 2012 om 14:57 zei

Hallo Cynthia,
Ik heb je prachtig gepimpte mercidoos al bij Irene mogen bewonderen.
Wat een prachtige en lekkere traktatie is dit.
En dat je nu op bent kan ik me heel goed voorstellen.
Neem maar lekker even de tijd om bij te tanken na al de beurzen van de afgelopen tijd, want die gaan je niet in de koude kleren zitten met je ME.

Liefs, Sieta

GerJanne on 1 oktober 2012 om 15:03 zei

Hoi Cynthia,
hoewel ik niet samen met Irene kon komen, heb ik toch genoten. Grappig eigenlijk dat ik elke keer wat bij je koop. Alleen weet jij dat niet, omdat je zoveel mensen ziet dat je uiteraard niet kunt onthouden wie wie is....
In elk geval dank voor het kaartje en ook mijn mal/stans zul je nog wel eens voorbij zien komen.
Rust lekker uit als het kan en ook een beetje nagenieten he??!! Het was toch superleuk !

Lieve groet,

GerJanne

Aartje on 1 oktober 2012 om 16:31 zei

Hallo Cynthia, leuk om je in het echie te ontmoeten. En natuurlijk om bij je te kunnen shoppen in levende lijve ipv via de webshop (wat overigens ook top werkt hoor!!)
Rust lekker uit na deze drukke dagen.
Groeten, Aartje

Monique - Mienokje on 2 oktober 2012 om 21:14 zei

Hai Cynthia, al een klein beetje bijgekomen? Hoop het wel voor je. Anders helpt die prachtig opgepimpte Merci-doos je wel een beetje. Het geeft al energie als je ernaar kijkt. Mooi gedaan Irene!
Groetjes, Mienokje
Ps. De Double Do is nu echt op. Kijk uit naar de Big Shot ;-)

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates