donderdag 25 oktober 2012

Kerstboom hangers.

Gepost door krea2day Cynthia op 10/25/2012 09:41:00 p.m.
 
Hallo dames
Ik heb voor jullie nog een paar foto’s van kerst hangers die ik heb gekregen. De eerste twee  foto’s dat zijn de hangers die ik gekregen heb van Catharina uit Lisse. Catharina had ze mee genomen naar de beurs in Gorinchem zo dat ze het aan mij kon geven. En als je elkaar toch ziet dan is het net zo makkelijk om even te geven en bespaard weer postzegels. En met de post van tegenwoordig  kan je beter het zekere van het onzekere nemen. De andere twee foto’s dat zijn de hangertjes van  Tessa uit Andel ook zij heeft ze op de beurs afgeven. Ik vind dat ik jullie weer hele leuke hangers heb kunnen laten zien. En volgens mij gaat het lukken om er een hele leuke kerstboom van te maken.
 
 
Deze hangers zijn gemaakt door Catharina of beter bekent als Ina
 

 
Deze zijn gemaakt door Tessa
 

 
Vandaag mail gehad de stempels zijn verstuurd nog even geduld hebben.
 
 
handtekening

11 reacties:

Irene on 25 oktober 2012 om 22:20 zei

Is het niet enig om te zien hoe verrassend anders al die hangers zijn? Dit zijn ook weer zulke leuke en het begint er inderdaad op te lijken dat je een heel mooie boom vol gaat krijgen Cynthia!

xx Irene

Nicole on 25 oktober 2012 om 22:22 zei

Wat een prachtige hangers, Cynthia!! Jouw boom gaat straks helemaal stralen. Liefs, Nicole

Unknown on 25 oktober 2012 om 22:40 zei

Wat zijn ze weer mooi en kleurrijk, helaas ontbreekt ieder spoor bij mij met kerst creaties. Super weer hoor.

Groetjes Tamara.

Dora on 25 oktober 2012 om 22:41 zei

inderdaad wat mooi!!
en als de kerstboom is opgetuigd maak je dan ook een foto ervan...erg leuk om al die creaties bij elkaar te zien. (voel je niet verplicht, hoor?)
groetjes

Erica ♥ on 25 oktober 2012 om 23:33 zei

Dat zijn weer leuke hangers dames,
zo veel als er mee doen, dan kom
je er echt wel hoor.

Grtjs van Erica ☼

Sieta on 26 oktober 2012 om 02:17 zei

Ook dit zijn weer prachtig gemaakt hangers Cynthia.
En wat een leuke en kleurrijke boom gaat het worden.

Liefs, Sieta

Anita Meijer on 26 oktober 2012 om 07:18 zei

Ze zijn prachtig de kerstboomhangers, super gemaakt.
Liefs van Anita

Ilse on 26 oktober 2012 om 07:21 zei

Leuke kerstboomhangers zeg!!! Wat zal je een mooie boom krijgen!!

Liefs,
Ilse

made by ineke on 26 oktober 2012 om 08:59 zei

wat een mooi hangers allemaal
leuk
gr ineke

Ghea on 26 oktober 2012 om 13:15 zei

Het zijn schitterende kerstboomhangers, en net even bij Nicole gekeken wat een SUPERGAVE stempels krijgen jullie binnen Cynthia prachtig.
Liefs Ghea

anneke's creaties on 26 oktober 2012 om 16:31 zei

wat zijn dit ook weer schitterende kerstboomhangers
ik hoop dat die van mij wel zijn aangekomen
ik heb ze vorige week zaterdag al op de bus gedaan.

groetjes anneke

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates