dinsdag 30 oktober 2012

De Kreadoe begint !!!

Gepost door krea2day Cynthia op 10/30/2012 11:55:00 a.m.

Hallo Dames

 
Vandaag is de dag dat voor ons de Kreadoe al begint, alles staat al bijna in gepakt in kisten dan kan het straks allemaal de bus in. Vandaag moeten de kramen opgebouwd worden en dat is best een werk. Normaal ga ik altijd mee om op te bouwen maar vandaag mag ik thuis blijven, omdat het zo zwaar is om op te bouwen. De meeste energie gaat in het opbouwen zitten en omdat we nu 5 dagen beurs hebben ga ik dat niet volhouden. Vandaag moet ik genoeg energie tanken om de komende dagen op de Kreadoe te kunnen zijn. We hebben de Kreadoe altijd samen gedaan me man Marcel en ik, maar dit jaar hebben we twee kramen en hebben we hulp van een aantal dames. Woensdag en donderdag zal Ilse ons helpen en zijn we met ze drieën, vrijdag hebben we nog extra hulp van me vriendin Rozanne. Het weekend zal ik niet bij mijn kraam zitten want dan zit ik bij de kraam van Scala hun verzorgen onder anderen de Hobby Handig. Ik zit dan daar twee dagen om workshops te geven met stans malletjes. Marcel zal wel bij de kraam staan met me dochter en nog twee vriendinnen.

Voor de dames die naar de Kreadoe gaan wij wensen jullie echt een hele fijne dag toe, en hopen jullie nog te zien aan onze kraam natuurlijk.
 
               De volgende hanger kreeg ik van Elly Bel, ook zo leuk geworden met de kesrtman.
                      Ze heeft een Cottage Cutz Jingle Santa mal gebruik van de nieuwe kerst serie.
               En dan nog een belletje aan de muts gedaan, ik vind het echt een plaatje om te zien.
 
 
 
Oh, en met Lana gaat het weer een stuk beter, vanmorgen was ze al weer heel ondeugend aan het doen en zat ze bovenop me hoge kast. En ze liep met de oplader van de DS door de kamer te rennen, ze moest even haar energie kwijt denk ik, want normaal doet ze dat buiten.
handtekening

15 reacties:

Sieta on 30 oktober 2012 om 12:13 zei

Ooooo wat is deze hanger schitterend geworden en wat een leuke stans is ervoor gebruikt.
Gelukkig dat het met Lana nu weer goed gaat, ik lees dat ze alweer aardig ondeugend is hihihi.
En Cynthia, 5 dagen beurs dat is nogal wat.
Begrijpelijk dat je deze keer het opbouwen aan iemand anders overlaat.
Vooral je twee dagen workshops zullen zwaar zijn, want dan ben je wel continu bezig volgens mij.
En dat ook nog eens op het einde van de beurs.
Neem vooral je rustperiodes, dat zal je helpen om tot het einde te gaan.

Succes met alles.

Liefs, Sieta

Irene on 30 oktober 2012 om 13:14 zei

Een superleuke en guitige Santa op deze hanger, enig!!
Fijn dat Lana weer ondeugend is, goed teken!
Verstandig dat je vandaag niet aan het sjouwen bent Cynthia, 5 dagen is pittig genoeg en workshops vragen ook veel energie.

Tot morgen, Irene

Anita Meijer on 30 oktober 2012 om 13:24 zei

Heel veel succes op de Kreadoe, 5 dagen nog wel maar wel supergaaf natuurlijk. Ik ga er helaas niet naartoe.
Liefs van Anita

Unknown on 30 oktober 2012 om 13:57 zei

Fijn te horen dat het met Lana alweer beter gaat. Ik wil jullie wel heel veel plezier wensen op de beurs, en heel verstandig dat je even een beetje gas terug neemt vandaag. Want geloof graag dat het zeer vermoeiend is.

Groetjes Tamara

sylvia on 30 oktober 2012 om 14:33 zei

Hi,
Heel veel plezier gewenst op de kreadoe!
Groetjes syl

Dora on 30 oktober 2012 om 16:18 zei

wat fijn dat het beter gaat met jullie kat.
veel plezier op de beurs. fijn dat je ook hulp hebt.
en dit is ook een hele mooie kerstboomhanger, mooie mal ervoor gebruikt.
groetjes Dora
ps heb je mijn kerstboomhanger al ontvangen?

Shirley on 30 oktober 2012 om 16:21 zei

Wat fijn dat het beter gaat met haar. Vijf hele dagen op de beurs. Ik doe het je niet na hoor!
Mijn moeder en ik zijn er donderdag en ik hoop je kraam tegen te komen (:
Liefs, Shirley

Erica ♥ on 30 oktober 2012 om 16:37 zei

Wat een drukte komt er bij kijken hè zo'm beurs,
maar wel heel erg leuk allemaal.
Zo te lezen worden het een paar drukke en
gezellige dagen.

Fijn dat Lana weer wat beter gaat, dan zullen de
pijnstillers wel goed aangeslagen zijn.

Deze hanger is ook weer heel erg leuk hoor !

Lieve groetjesss Erica ☼

Mariëtte on 30 oktober 2012 om 17:16 zei

Succes met je beurs.Verstandig om vandaag niet mee te gaan! Gezellige dagen toegewenst! groetjes Mariëtte

Nelleke on 30 oktober 2012 om 18:43 zei

Veel succes op de krea doe. Bedanktt voor je reactie op mijn blog. Heel erg leuk. Ik had nog een kersthanger willen maken, maar dat is blijven liggen. Ja soms wil een mens te veel.
Groetjes, Nelleke

Jeannette on 30 oktober 2012 om 19:16 zei

Hoi Cynthia, bedankt voor je leuke reatie op mijn blog en ook gaaf dat volger bent geworden. Ik wil jullie hele gezellige en succesvolle beursdagen wensen, wel zwaar hoor, 5 dagen is best veel, helaas kan ik deze keer niet naar deze beurs, maar als goed is kom ik wel in Rijswijk, groetjes Jeannette

Jeannette on 30 oktober 2012 om 19:16 zei

Hoi Cynthia, bedankt voor je leuke reatie op mijn blog en ook gaaf dat volger bent geworden. Ik wil jullie hele gezellige en succesvolle beursdagen wensen, wel zwaar hoor, 5 dagen is best veel, helaas kan ik deze keer niet naar deze beurs, maar als goed is kom ik wel in Rijswijk, groetjes Jeannette

Aartje on 30 oktober 2012 om 20:09 zei

Hallo Cynthia, wat een uitdaging heb je weer voor de boeg. Ik word al moe van 1 dagje beurs, laat staan dat je er 5 moet. Maar ik wens jullie heel veel succes en een goede verkoop. Helaas is het met door allerlei toestanden hier thuis niet gelukt om mee te doen aan de kersthanger opdracht. Ik hoop dat er wel een prachtige boom gemaakt kan worden, maar als ik deze mooie hanger zie moet dat wel lukken. Groetjes aartje

Cards made by Patricia on 30 oktober 2012 om 20:33 zei

Wat een leuke kersthanger is dit.
Ben er zelf nog niet aan toegekomen om 'r eentje te maken.

Succes op de beurs. Ben zelf ook van plan om dit jaar weer eens te gaan.

Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.

Groetjes,
Patricia

Monique - Mienokje on 31 oktober 2012 om 23:00 zei

Heel veel succes en plezier op de Kreadoe. Geniet van de lieverds om je heen. En van Lana ;-)
Wat een ontzettend leuke hanger (leuke mal) is dit! Weer een blikvanger voor je boom. Willen wel een foto van je kramen en boom zien. Groetjes, Mienokje

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates