donderdag 4 oktober 2012

Beurs Gorinchem

Gepost door krea2day Cynthia op 10/04/2012 08:53:00 a.m.

Hallo Dames

Van 19 t/m 21 Oktober is er weer een Creaweekend in Gorinchem. Wij zijn daar ook weer aanwezig dit keer staan we in hal 2 en dan achteraan. Deze beurs hebben wij drie kramen waarvan een workshop kraam, waar jullie Nicole Verkooijen zullen aan treffen. Zij zal het weekend workshops geven en van ongeveer 30 minuten.  Ze gaat jullie laten zien wat je met de Distress markers kunt doen, en kleuren met de Faber Castell potloden.

Wilt u zeker zijn dat u ook een plekje heeft bij Nicole dan kunt u vooraf bij ons reserveren door ons even te mailen. Per dag zijn er dus twee mini workshops de ochtend en de middag een andere techniek. U kunt er ook voor kiezen om met allebei de workshops mee te doen. De kosten zijn € 3,00 per mini workshop en kunnen vooraf overgemaakt worden of contant betaald worden aan Nicole.

Dan heb ik ook nog een aantal vrijkaartjes voor de  beurs van Gorinchem en die wil ik weer verloten onder mijn klanten en/of  blog volgers. Per  verloting geef ik twee vrijkaartjes weg dus u kunt dan gezellig iemand meenemen. Wat moeten jullie doen om kans te maken op de vrijkaartjes.

 

·         Zorg dat u klant of volger van ons bent.

·         Plaats een link naar ons blog op die van u. ( als u een blog heeft )

·         Laat hier een reactie achter.

·         Zorg dat u reactie uiterlijk 11 Okt. Is geplaatst.

 

Op vrijdag 12 Oktober maak ik de winnaars bekent, uiterlijk zaterdag 13 Okt. Moeten de winnaars gereageerd hebben door een mail te sturen met de adres gegevens. Is er niet gereageerd dan gaan u kaartjes zondag naar iemand anders. Dames let op dat u op tijd reageert.
 

 
handtekening

9 reacties:

Irene on 4 oktober 2012 om 09:19 zei

Het gaat maar door met de beurzen en helaas......ook deze is weer te ver van huis dus de super grote kraam met workshop zal ik aan me voorbij moeten laten gaan.
Ik wens jullie een heel goede beurs met heel veel belangstelling toe Cynthia!!

Liefs, Irene

Anke on 4 oktober 2012 om 12:44 zei

Ja graag. We hebben al plaatsjes gereseveerd voor de workshop enneh ........ entree kaartjes zijn natuurlijk altijd welkom.
liefs Anke

Sieta on 4 oktober 2012 om 12:49 zei

Zo het gaat maar door met de beursen.
Ben je net een beetje bij gekomen van de een, is er al weer een ander waar je heen gaat.
Meis jij moet zo langzamerhand wel moe zijn van al dat gevlieg.
Denk je wel aan je gezondheid?
Maar net als Irene al aan geeft, voor mij ook iets te ver weg om langs te komen.
Ik had graag een workshop gevolgd, maar wie weet komt die nog wel eens wat dichter bij ons langs.
Succes op de Beurs Cynthia, dat het maar lekker druk mag worden aan je kramen.

Liefs, Sieta

jans on 4 oktober 2012 om 14:24 zei

ik doe graag mee ik woon vlak bij gorinchem dus bijna een thuis wedstrijd mijn vriendin en ik komem samen in onze scootmobiels de beurs weer onveilig maken en natuurlijk weer lekker beppen en choppen grt jans

Catharina on 4 oktober 2012 om 19:20 zei

Hallo Cynthia,
Wat een leuk idee. Ik waag een gokje. Heb je op mijn blog neer gezet. Groetjes Ina

GerJanne on 4 oktober 2012 om 22:21 zei

Hoi Cynthia,

heel veel plezier op de beurs! Ik hop dat je goede zaken doet. Gorkum is voor mij te ver en ik ben net geweest....dus weer even sparen en dan waarschijnlijk in het voorjaar weer naar Hardenberg...
GerJanne

Unknown on 4 oktober 2012 om 23:45 zei

Hoi Cynthia,

Ik heb zelf geen blog, dus kan daar niets plaatsen, maar gezien ik graag weer naar een beurs wil, hoop ik dat ik een klein kansje maak, nu mijn man hersteld is na een operatie, kan ik weer gezellig neuzen op de beurs en lijkt me leuk om je ook eens te mogen ontmoeten. En heerlijk weer nieuwe inspiratie op doen.

Groetjes Tamara

Anreda on 5 oktober 2012 om 10:18 zei

Wat een fantastische candy ! TOP...
Bedankt voor deze kans, mijn duimen worden gedraaid.

Groeten, Anreda

Lenie on 5 oktober 2012 om 21:47 zei

Wat een prachtige candy en wil graag een kansje wagen. Wil weer heel graag naar de beurs in Gorinchem. Ik ga zeker ook nog mailen om een workshop mee te doen alleen nog even kijken op welke dag ik ga.
Groeten Lenie

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates