dinsdag 5 februari 2013

Beurs & vrijkaartjes Hardenberg

Gepost door krea2day Cynthia op 2/05/2013 10:51:00 a.m.

Hallo Dames

Het was even stil op me blog de afgelopen dagen, maar we hadden natuurlijk beurs. De beurs was rustig in Gorinchem wel heel fijn voor de klanten maar voor ons wat minder. Ik wil nog even Saskia bedanken, van haar kreeg ik als dank voor het vrijkaartje, een mooi zakje met heerlijke chocolade. Het was ook nog mijn lieveling chocolade, melk met hazelnootjes echt heerlijk. Hier onder zien jullie een foto van het zakje dat ze voor me gemaakt had. En Jans bedankt voor je leuke uiltje die je gemaakt hebt, en komt in me hobby kamer te hangen.
Er waren heel wat dames die mij miste op de beurs vrijdag en zaterdag. Vond het wel leuk om te horen dat er naar me was gevraagd, maar van wege me gezondheid is het voor mij nu niet mogelijk om mee te gaan naar de beurzen. Ik ben zondag wel mee geweest en vond het heel gezellig om even te kletsen met klanten en andere exposanten. Ook de komende beurzen zal ik er dus niet altijd bij zijn en zal mijn man de beurs doen, op Hardenberg zal alleen mijn man aanwezig zijn op de beurs. En dan maar met 1 kraam dus als u echt graag iets wilt hebben, bestel het dan want niet alles past op 1 kraam. Daarom moeten we een keuze maken wat er mee gaat.
Voor die dames die naar de beurs in Hardenberg willen gaan ik heb nog een aantal vrijkaartjes voor de beurs. Wie interesse heeft voor twee vrijkaartjes plaats een reactie onder dit bericht. Eind deze week verloot ik ze tussen de dames die en reactie hebben achter gelaten met het bericht dat ze ook naar de beurs willen. Deze week ga ik ook het pakketje voor de 350 volgers versturen ik heb al een pakketje gemaakt zie foto hier onder. Ik ga iemand dus blij maken die mijn link van de webwinkel en/of blog op haar blog heeft staan.
 
 
 
 
                                                                Pakket 350 volgers.
handtekening

29 reacties:

Monique Kools on 5 februari 2013 om 10:59 zei

Wat vervelend lijkt me dat om niet mee te kunnen naar de beurzen. Is toch altijd gezellig om "bekenden" te zien/spreken. Maar gezondheid staat voorop. Fijn dat je man het voor je waarneemt.
Het pakket ziet er erg leuk uit, mag gerust naar Den Hoorn komen met de post hoor :)
groetjes Monique

Bea on 5 februari 2013 om 11:21 zei

Hallo Cynthia, wat jammer dat je niet altijd mee kunt naar de beurs. Maar gezondheid gaat boven alles. Je hebt een prachtig pakket samengesteld, ik doe ook heel graag een gokje voor vrijkaarten voor Hardenberg, gaan we de laatste jaren steeds naar toe omdat je er alles rustig kunt bekijken en het er gezellig is. Ook niet al te ver bij ons vandaan.

groetjes Bea.

Dinie on 5 februari 2013 om 11:31 zei

Hoi Cynthia

Echt jammer dat je niet op alle beurzen kunt staan
Maar inderdaad gezondheid gaat boven alles.
Ik doe graag een gokje op de vrijkaartjes .
Ik ga al jaren naar hardenberg en vind het een hele gezellige beurs.

Gr Dinie

GerJanne on 5 februari 2013 om 11:39 zei

Hoi Cynthia,
je gezondheid is het belangrijkste! Jamme rmaar wel verstandig dat je niet de hele tijd naar de beurzen gaat.
Ik waag graag een kansje voor de vrijkaartjes.
En wat ziet dat pakket er gaaf uit.......kwijl kwijl kwijl....

GerJanne

Marcella on 5 februari 2013 om 12:30 zei

Hoi Cynthia

He wat vervelend dat je niet zelf op de beurzen kan staan .maar je gezondheid is wel heel belangrijk ,fijn dat je man het wel kan doen en volgens mij vind die dat ook nog heel leuk om te doen .
Wat een schattig uiltje heb je gehad en ook dat andere zakje is weer zo mooi gemaakt .
Dat uiltje is toch met zo,n stans gemaakt ???zie ze overal voor bij komen .en ze zijn erg leuk .

Groetjes Marcella

Rachel on 5 februari 2013 om 12:47 zei

Wat jammer voor je dat je niet mee naar de beurs kan maar inderdaad is je gezondheid veel belangrijker! Nou ik wil wel graag een kans wagen om vrijkaartjes te winnen hoor, het is voor mij een thuiswedstrijd....een kwartiertje met de auto! ( ik kan wel voor jou achter de kraam gaan helpen...!!!)
groetjes Rachel

Unknown on 5 februari 2013 om 13:04 zei

Hoi Cynthia,
Wat is het jammer dat je niet op de beurzen kan staan op dit moment, maar je gezondheid gaat voor.. Dat mensen je missen op een beurs is een groot compliment voor jou;-) Hopelijk kunnen wij je weer snel op de beurs terug zien!
Wat een prachtig pakket heb je samen gesteld wow!!
Ik loot ook graag mee voor de vrijkaartjes.
Liefs Nicole

Jeannette on 5 februari 2013 om 13:27 zei

Hoi Cynthia, wat een schattige cadootjes heb je gkregen, zo lief! Wat rot voor je dat het nu weer niet meezit, het is toch je hobby en je werk en dat je dan zelf niet mee kan naar de beurzen is best verdrietig, geluk heb je een goede steun aan je man Marcel en vast nog wel een paar andere mensen, fijn dat je er toch nog 1 dag kon zijn, heb je toch nog even kontakt met klanten en collega's. En het pakket wat je hebt gemaakt ziet er ook weer helemaal top uit, daar kun je weer iemand superblij mee maken, groetjes en houd de moede erin hoor, Jeannette

Crea Astrid on 5 februari 2013 om 13:34 zei

Wat ben je lekker verwend. Je hebt mooie/lekkere dingen gekregen. Je gezondheid is inderdaad het belangrijkst.

Wat een prachtige candy ga je verloten. Wat een prachtige spullen. Heb je logo al een tijd op mijn blog staan. Heb net de candy op mijn blog geplaatst. Nu maar duimen. Hihihi.

Groetjes, Astrid.

jolanda on 5 februari 2013 om 13:54 zei

wow wat een super mooie candy, wie wil die nu niet graag winnen.
Als je kaartjes over hebt doe ik graag mee

Unknown on 5 februari 2013 om 14:39 zei

Wat jammer dat je zelf niet op de beurs kon staan. Maar gelukkig ben je zondag toch even geweest. Ik was zelf zaterdag op de beurs en heb het helemaal niet in de gaten gehad, maar toen ik thuis mijn aankopen ging bekijken zat er ook een kaartje van krea2day bij, dus ik heb ook wat bij jullie gekocht. Het was inderdaad wel erg stil daar, dat is voor jullie niet zo fijn. Ik kom graag in aanmerking voor kaartjes voor de beurs in Harderberg.
Liefs Angelique

Irene on 5 februari 2013 om 15:22 zei

Jammer dat de heel beurs zo rustig was maar wel fijn dat jij zondag toch nog even "mee hebt kunnen doen" Cynthia! Ik hoop dat je dat nu niet moet bezuren en vind het zo jammer dat ik je straks niet zal zien in Hardenberg.dan maar even met Marcel kwebbelen...ook heel leuk!!!!
Enig dat je verwend bent, toch een blijk van waardering voor al het leuks dat je doet!!!!

Liefs, Irene

Joanne kramer on 5 februari 2013 om 15:46 zei

Wat vervelend dat je zo beperkt wordt door je gezondheid. Heel veel sterkte!
Ik ben nog een groentje in blogland en zie steeds meer dingen die ik gemist heb!
Ook ik doe graag mee voor de kaarten in Harderberg. Ik ga sowieso, maar het geld wat ik uitspaar aan kaartje kan ik uiteraard weer bij de kraam uitgeven ;-).
Nogmaals veel sterkte en beterschap!
Groet, Joanne

Mariëtte on 5 februari 2013 om 16:02 zei

Wat een gave candy. Ik wil graag meedoen om een kansje te wagen, maar hoe hebberig.......;-) Ik wil ook graag meeloten voor vrijkaartjes. Super bedankt voor de kansen. Ik wens je het allebeste toe en vind het erg vervelend voor je dat je niet naar de beurs kunt. groetjes Mariëtte

Dora on 5 februari 2013 om 16:19 zei

wat jammer dat je gezondheid even niet toelaat om naar de beurzen te kunnen gaan en de gezelligheid op te kunnen zoeken. maar Cynthia, wat fijn om te lezen en voor jou te horen dat je gemist wordt. ((-:
dat zal vast een goed gevoel geven.
succes!
groetjes Dora
( ps. ik doe niet mee met de verloting en mooie pakketje heb je bij elkaar gezocht)

esmee on 5 februari 2013 om 16:30 zei

wat een mooie candy en ik doe graag mee

Mariska on 5 februari 2013 om 17:42 zei

Wat een mooie candy zeg....

Ik heb al vrij staan voor de beurs in Hardenberg.
Lijkt me leuk om te winnen, winnen=meer geld over om te kopen op de beurs.

Groetjes,
Mariska

Mariska on 5 februari 2013 om 17:49 zei

Hoi, ik hier nog een keer.
Je foto + link staan al op mijn blog.

gr. Mariska

Elise on 5 februari 2013 om 19:38 zei

Hallo Cynthia, ik doe graag mee aan de vrijkaartjes candy. Ik ga altijd graag naar de beurs in hardenberg, nu helemaal, nu ik een studie volg en wel toe ben aan een lekker relaxt uitje. En dan is de creabeurs in Hardenberg het natuurlijk helemaal!
Groetjes Elise

Aartje on 5 februari 2013 om 19:48 zei

Hallo Cynthia, wat jammer dat je gezondheid je zo in de steek laat. Hoewel ik de beurs in Hardenberg de vorige keer erg leuk vond (tot ik een paar weken later de snelheidsovertreding binnenkreeg) sla ook ik deze keer over.
Je volgerspakket ziet er heeeeel aantrekkelijk uit, wat een prachtige spullen heb je daarin gedaan. Ik ga hier maar vast zitten duimen.
Groeten, Aartje

Anita Meijer on 5 februari 2013 om 20:10 zei

Wat jammer dat het voor jullie niet zo druk was op de beurs Cynthia en wat vervelend toch dat je door je gezondheid niet elke dag erbij kan zijn. Wat ben je verwend zeg, ziet er super uit. En wauw wat heb je een supermooie candy samengesteld, degene die dit gaat winnen is een bofkont. Super van je Cynthia.
Liefs van Anita

Unknown on 5 februari 2013 om 20:38 zei

Hoi,
Heel vervelend dat je gezondheid te wensen overlaat, ik heb met veel plezier het zakje voor je gemaakt. Fijn dat het je lievelingschocolade was.
Bedankt voor de kaartjes, voor de kaartjes in Hardenberg gun ik anderen de kans. Zal van de week even het bloglogo op mijn blog zetten.
Groetjes Saskia

*mieke* on 5 februari 2013 om 21:11 zei

Wat vervelend dat je gezondheid je belet in de dingen die je juist het liefste doet... Beterschap en hopelijk kun je er toch 1 dag bij zijn in Hardenberg! Een vrijkaartje zou natuurlijk meer dan welkom zijn:-) En dat pakketje....te leuk gewoon!!!
Groetjes Mieke

Roelie on 5 februari 2013 om 21:45 zei

Hoi Cynthia,
dat we naar de beurs in Hardenberg gaan is al jaren een vaststaand feit... Ik de hobbybeurs, mijn man en kids de kampeerbeurs. Allemaal blij!
Zou een mooie uitsparing zijn als we met de vrijkaartjes naar binnen zouden kunnen gaan. (nou ja, uitsparing.... hihihi dat bedrag wordt dan wel weer aan hobbyspulletjes besteed) Sinds vorig jaar heb ik jullie webshop (en vooral de beurskraam) ontdekt, net een snoepwinkeltje...
Wel jammer dat je gezondheid niet optimaal meewerkt, maar als het niet gaat moet je toch even pas op de plaats maken en aan jezelf denken.
Wat een fantastisch weggeefpakket heb je trouwens samengesteld!
Heel misschien tot Hardenberg...
Groetjes Roelie

Muuske on 5 februari 2013 om 21:58 zei

Hoi Cynthia,
Mooie creaties heb je gekregen en ook nog de juiste chocola !!!Jammer dat je niet elke dag op de beurs aanwezig kan zijn maar ik zeg zelf altijd luister na je lichaam en geniet met wat je wel kan.ik vind zelf dan wat je wel kunt dat je er dan dubbel van geniet.En wauw wat een mooie prijs heb je samen gesteld voor de candy van 350 volgers dat word een geluks vogel die het pakket gaat krijgen.groetjes Margo. o ja ik doe niet mee aan de vrij kaartjes ik ga pas in Maart in Den Bosch als er dan ook kaartjes zijn dan waag ik wel een gokje voor de andere veel geluk op een kaartje.

Ans S. on 5 februari 2013 om 23:11 zei

Wat jammer dat je niet mee kunt naar de beursen, maar je gezondheid gaat voor.
Leuke candy heb je samen gesteld, ik zou graag meeloten voor de vrijkaartjes van Hardenberg, ik vind het een van de leukste beursen.
Ik wens je beterschap.

Groetjes Ans

anneke's creaties on 6 februari 2013 om 16:33 zei

wat jammer dat het niet zo druk was op de beurs en helemaal jammer dat je er in hardenberg niet bij bent
maar kan me goed voorstellen dat het allemaal iets te veel wordt en ja dan gaat je gezondheid toch echt voor

elk jaar ga ik met mijn vriendin en haar man naar de beurs in hardenberg
hij gaat naar de kampeerbeurs en wij samen naar de hobbybeurs,
tussendoor lekker in het restaurant even koffie drinken en een hapje eten en weer verder de beurs onveilig maken
we kunnen goed samen de hele dag rondsnuffelen en aan het eind van de dag met een lege portemonnee en heel veel tassen met hobbyspullen weer naar huis
ja dus ik doe graag mee aan de verloting voor de vrijkaartjes
alvast bedankt voor deze kans

groetjes anneke

made by ineke on 6 februari 2013 om 16:47 zei

spannend
wat een prachtig pakket heb je gemaakt!
gr ineke

Erica ♥ on 8 februari 2013 om 13:37 zei

Cynthia, jij ook heel erg veel sterkte met je
gezondheid, het is niet niks om dan toch door te
draaien met alles, en achter de schermen is het
ook altijd druk, petje af voor je hoor, heb ook
veel bewondering voor jou !!

Lieve groetjessss Erica xox
Een fijn (knutsel/carnaval) weekend :)

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates