dinsdag 26 maart 2013

Nieuwe Memory Box mallen

Gepost door krea2day Cynthia op 3/26/2013 12:52:00 p.m.
Hallo Dames

Er komen weer nieuwe Memory Box mallen uit, ik heb ze net op de website gezet bij het kopje Pre-orde.  We willen morgen bestellen anders duurt het weer te lang voor dat wij ze in huis hebben. Er zitten weer hele mooie mallen bij deze keer. Er komen natuurlijk weer heel te gelijk uit dus we moeten weer gaan kiezen welke we gaan nemen. Dat is voor jullie als klanten natuurlijk ook zo, maar soms is het best moeilijk op te bepalen welke mal nou gelieft is zodat je er daar meer van kan bestellen. We gaan ons best weer doen, jullie kunnen vandaag al een Pre-orde plaatsen dan weet je zeker dat je de mal hebt zodra deze bij ons binnen is. Ze gaan vanaf 1 April beginnen met leveren van  de nieuwe mallen. Ben benieuwd welke jullie allemaal mooi vinden ik vind zelf de frame’s echt heel mooi. Hier even een voor proefje van de nieuwe mallen.
 
                     
Morgen heb ik voor jullie nog wat hele mooie inzendingen van de paas actie. En ik had het kaartje van Lenie over geslagen staat me weer niet netjes. Maar morgen beginnen we dus even met het kaartje van Lennie nummer 29.
 
handtekening

4 reacties:

Ghea on 26 maart 2013 om 13:43 zei

wat een schitterende memory mallen zijn dit weer een genot om ze te hebben.
Liefs Ghea

Ellen on 26 maart 2013 om 15:01 zei

Woooow kan niet wachten!!
Liefs, Ellen

Aartje on 26 maart 2013 om 21:04 zei

Ze zijn weer prachtig. Is het al bijna moederdag zodat ik de verlanglijst bij man en kinderen kan afleveren? (Lol)
Groeten, Aartje

Muuske on 27 maart 2013 om 15:39 zei

Prachtige mallen komen er weer.groetjes Margo.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates