vrijdag 22 maart 2013

Candy nummer 21 en 22

Gepost door Ilse op 3/22/2013 08:00:00 a.m.
Hallo Dames!

De eerste dag van de beurs zit er al weer op. Ik ben nu vooruit aan het werken. Ik ben gisteren ( wel een beetje vreemd om dit op woensdagavond te schrijven ) naar de beurs geweest. Maar ik heb na de beurs geen tijd om een stukje te schrijven. Vandaar dat ik het nu schrijf. Zaterdag zal ik een kort verslagje doen van mijn dagje uit.
Maar nu de kaarten van vrijdag.


Kaart nummer 21 ingezonden door Jeanette.  Een gezellige kippenkaart. Da's toch wel paas-achtig.

De passe-partout is gemaakt met een mal van Marianne Design.
Het model van deze kaart is een tentenkaart. En daar wilde ik toch ook even een
fotootje van laten zien ---------->>>>




Kaart 22 is gemaakt door Anita.
Tilda is ingekleurd met Distress Markers en een waterpenseeltje. En met een tikkeltje Twinkling H2O,
dat geef een schitterend effect.
Ook voor Anita was dit een echte challenge. Ook zij heeft nog nooit een paaskaartje gemaakt. Maar de stempel gaf haar de doorslag en ze is aan de freubel gegaan.
En dan is dit het resultaat.

Bij Pasen horen eitjes en veertjes, deze heeft ze dan ook op de kaart geplakt. Net als de roosjes en de mooie plakparels, die me al doen denken aan het voorjaar!!
We zijn er allemaal erg aan toe, geloof ik!!

Fijne Vrijdag allemaal, de week gaat alweer hard voorbij!!

Groetjes,
Cynthia en Ilse




Hallo Dames

Van mij nog even een kort verslagje van me dag beurs gisteren. Woensdag hebben de mannen en me dochter de beurs opgebouwd, ze waren alleen de haken vergeten om alles op te hangen. Dit moesten we nog even snel doen voor dat de beurs open ging. Maar met 5 man ging dat best snel en voor we het wisten stonden de eerste klanten al aan onze kraam. We zouden de beurs draaien met 4 personen maar Ilse liep op de beurs en die is even bij gesprongen om ook de klanten te helpen. Super lief van je Ilse !!! bedankt. We hebben dus best een drukke dag gehad gisteren, en voor we het wisten was het in eens al half 3. Toch nog maar even snel ons boterhammetje eten anders vallen we dadelijk om. We hebben weer heel veel gezichten gezien van klanten die altijd wel even langs komen aan de kraam dat was echt gezellig. Ik ben vandaag gewoon thuis en of ik het ga redde om morgen mee te gaan is nog een vraag want na een nacht goed slapen doet me hele lijf nog flink pijn. Ik heb zelf pijn op me borstkast me nek en schouders van een dagje beurs. Hoop dat het minder word straks en ik toch nog een dagje mee kan morgen.

Ik wil nog wel even alle klanten bedanken voor deze geweldige dag beurs, wij hebben echt een top dag gehad gisteren.

Liefs Cynthia
handtekening

3 reacties:

made by ineke on 22 maart 2013 om 12:11 zei

wat een leuke kaartjes weer zeg!
gr ineke

Muuske on 22 maart 2013 om 15:33 zei

Mooie kaarten zijn er weer binnen gekomen.Fijn dat het gezellig druk was op de beurs,Jammer dat je nu zoveel pijn hebt.Hoop dat het morgen wat beter met je gaat.groetjes Margo.

nans'creablog on 22 maart 2013 om 16:56 zei

2 supermooie inzendingen Cynthia. En het was inderdaad behoorlijk druk donderdag op de beurs.
Hopelijk voel je je snel beter.

Groetjes,
Nans

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates