zaterdag 23 maart 2013

Candy nummer 23, 24 en 25

Gepost door Ilse op 3/23/2013 08:00:00 a.m.
Goedemorgen!

En dan is het alweer zaterdag. Voor de meeste van jullie al weekend, voor mij nog niet.
Ik mag nog een dagje, maar ik ga iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk.
M'n dagje op de beurs was erg gezellig, en ik vond het lekker druk. De dag zijn we begonnen met een Bossche Bol. Zooo lekker!! Even langs Cynthia om gedag te zeggen, en dan lekker struinen over de beurs.
Bij en door Cynthia werd ik met open armen ontvangen. Maar ook Wilma, Marcel en de vader van Cynthia waren erg blij om me te zien. Dat voelt zo warm!! Daar word je blij van!!!

De kaart voor de Candy met nummer 23 is gemaakt  door Ans.

Uiteraard in mooie paas(r)tinten. Het vintage plaatje is mooi aangekleed met roosjes, strikjes, pareltjes en charms. Ook heeft ze diverse snijmallen gebruikt, oa van Memory Box.
De border en de onderkant van het vogelkooitje zijn bewerkt met parelmoerverf, wat een erg leuk effect geeft.


Kaart 24 is een creatie van Monique.

Ook van deze kaar krijg je echt voorjaarsgevoel! Jammer dat het buiten zo koud is!
Maar ja.... Het wordt vanzelf voorjaar.





Monique heeft ook de binnenkant leuk aangekleed.
Ze vertelde dat ze vroeger wel paaskaarten maakte,
maar de laatste tijd niet meer.
Toch wel leuk om met zo'n candy als deze, weer 'oude gewoontes'
te laten herbeleven. En het is zo leuk dat er weer zoveel inzendingen zijn, dat ik vandaag 3 kaartjes plaats.



Dus ja ... Dan is het de beurt aan nummer 25.

En die is van Anke. Helaas heb ik geen link van haar blog, dus ik weet ook niet of ze die heeft.
De vraag in haar mail was: Mag dit Paashaasje meedoen met de Candy??


Maar natuurlijk!! Haasjes zijn altijd welkom met Pasen!!
De vlinders en grotere blaadjes zijn gemaakt met mallen van Joy, de fijne blaadjes en de
korenhalm zijn van Marianne Design. De bloemen maken het fleurige geheel compleet.
Zelfs het haasje gaat er van blozen, van deze lentekriebelende creatie!!

Morgen plaats ik weer 3 kaartjes, en er komen er nog meer aan! Maar schroom je niet, maak een paascreatie en zendt 'm in.
Het duurt nog een week, voordat het Pasen is!!

Geniet van jullie weekend!!

Groetjes,
Cynthia en Ilse










handtekening

3 reacties:

Anita Meijer on 23 maart 2013 om 17:00 zei

Wat een schitterende kaartjes zijn er weer binnengekomen, super en wat superfijn dat het zo goed gaat op de beurs, helemaal top.
Liefs van Anita

Muuske on 24 maart 2013 om 00:11 zei

Schitterende kaarten zijn het weer.groetjes Margo.

Jeannette on 24 maart 2013 om 15:13 zei

nog even een verlate reaktie van mijn kant, wij zijn nl. een weekje weg, dus komt het er niet altijd van om even een bezoekje te doen, maar deze kaartjes zijn ook weer helemaal pasen, erg leuk, groetjes Jeannette

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates