vrijdag 1 maart 2013

Candy voor Maart

Gepost door krea2day Cynthia op 3/01/2013 09:53:00 a.m.



Hallo Dames

Voor de maand Maart hebben wij besloten om de candy te richten op Pasen. De meeste mensen sturen niet zo veel kaartjes met Pasen vandaar dat wij eens dachten we willen wat meer paas kaartjes zien. Daarom deze maand de opdracht maak een mooi kaartje met het thema Pasen. Voor de rest laten we jullie helemaal vrij met de vorm en de kleuren.  Stuur jullie foto van de kaart naar mijn email adres en je krijgt een mailtje terug met een cijfer dat cijfer moet je geluk brengen met de trekking eind Maart. Bij ons kan iedereen mee doen of het nou scrap kaartjes of 3D kaartjes of geborduurd is het maakt niet uit, doe mee en maak kans op een prijsje.  Wat wel heel belangrijk is en daar ga ik echt opletten deze keer dames, zorg dat je wel aan de volgende punten voldoet als je de mail stuurt. 

·         Stuur de foto met beschrijving of stukje tekst van je kaartje voor  28 Maart naar Email
 

·       Heb je een blog zet de link in de mail ( ook als je elke maand mee doet, het kost mij zoveel tijd om terug te zoeken als je bijna 100 mails per dag ontvangt.)

 
·         Als je een blog hebt zou het leuk zijn als je de candy in je zij balk plaatst.

 
Om jullie weer op ideeën te brengen hebben de dames weer wat voorbeelden gemaakt.
We hopen dat er weer heel wat dames mee gaan doen en we jullie heel veel kaartjes kunnen laten zien deze maand.  
 
                                                                       Gemaakt door Ilse

 
Met CottageCutz mallen
 
 
 
Gemaakt door Irene
 
 
 
 
Gemaakt door Anja
 
 
 
 
De prijs die jullie kunnen winnen !!
 
 
 
 
handtekening

10 reacties:

Jeannette on 1 maart 2013 om 11:17 zei

Super leuk weer Cynthia, ik zal mijn best weer doen om een leuk paaskaartje te maken, ik stuur ze eigenlijk nooit, maar ik zal er best wel iemand voor vinden deze keer. Leuke candy heb je ook weer bedacht, groetjes en een fijn weekend alvast, Jeannette

Marlies on 1 maart 2013 om 13:46 zei

Cynthia, wat een leuke uitdaging is dit. De voorbeeldkaartjes zijn prachtig, complimenten voor de maaksters! Sterkte met alle drukte en fijn weekend! Groetjes, Marlies

Anita Meijer on 1 maart 2013 om 23:03 zei

Leuke challenge weer Cynthia, wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, super.
Liefs van Anita

Monique - Mienokje on 2 maart 2013 om 18:35 zei

Wat heb je een super designteam Cynthia!

lenywim35 on 3 maart 2013 om 10:51 zei

Ik hoop, dat ik nu - met adviezen van veel bloggers = mijn kaart heb kunnen plaatsen.
Ik vond dit een leuke uitdaging.
Sterkte met alle drukte en fijne zondag.
gr Leny

Cards made by Patricia on 4 maart 2013 om 20:28 zei

Wat een leuke candy deze maand. Ik maak meestal wel een paar kaartjes voor de Pasen, dus ik probeer zeker weer mee te doen deze maand. Wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie als DT gemaakt.

Groetjes,
Patricia

janieworkum on 5 maart 2013 om 22:12 zei

ik ben net jullie volger geworden . ik heb meteen jullie webwinkel op mijn sitebar gezet.
groetjes Janie
http://janieskaartenwereld.blogspot.nl

Ghea on 10 maart 2013 om 13:07 zei

wat een prachtige kaarten staan hier weer Cynthia.
Liefs Ghea...ga zeker weer meedoen

Monique Kools on 20 maart 2013 om 11:06 zei

Leuk idee, heb er ook een gemaakt. Lang geleden dat ik een paaskaart gemaakt heb of verstuurd.
groetjes Monique

Hanny on 28 maart 2013 om 17:17 zei

O wat leuk weer, ik heb je een email gestuurd met daarin mijn link http://tierelantijntjes.blogspot.nl/2013/03/paasbunny-als-ballerina.html en ook apart nog eens de foto, hopelijk gaat het lukken.
Succes dames en allemaal vast een heel fijn paasweekend.
liefs hanny♥

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates