maandag 4 maart 2013

Candy nummer 1 , 2 & 3

Gepost door krea2day Cynthia op 3/04/2013 08:08:00 a.m.

Hallo Allemaal.

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de reactie op me vorige bericht. We hebben een heerlijk zaterdag gehad en heerlijk zitten hobby ’n. Me mini boekje is nog niet af want wat een werk is het om zo iets in elkaar te maken. Maar wel heel erg leuk om te doen, weer eens totaal wat anders dan en kaartje maken. Ik zal jullie van de week even wat foto’s laten zien van me gemaakte boekje.
Ik heb al weer een aantal inzendingen met kaarten voor de nieuwe candy van Maart. Vandaag ga ik de eerste inzendingen aan jullie laten zien. En de eerste kaart die ik dit keer binnen kreeg is gemaakt door Inge.

Ze is begonnen met een gele basis kaart design papier geel – paars, ze heeft  Distress Ink - Pumice Ston, Dusty Concord, Mustard Seed gebruikt. De stans van  Nellie Snellen - Fancy Dies FD002, Double Fold Dies DFD008, Stempel magnolia, Aquamarkers en nog wat mooie bloemen.
 
                                                                       Blog van Inge
 
 
 
Kaart twee is gemaakt door Brigitte, dit keer een 3D kaartje gemaakt.  Op de schulprand heeft ze groene en gele  stickles geplakt. Het takje achter de bloem is gemaakt met een ijzerdraadje, Tacky Glue en Flower Soft.
Blog van Brigitte
 
 
 
 
 
 
Nummer drie is gemaakt door Ineke, een kaartje in de kleur geel past wel heel erg bij deze candy. Stansjes zijn gemaakt met de mallen van Marianne Design, stempels is van Magnolia.
Blog van Ineke

handtekening

8 reacties:

Irene on 4 maart 2013 om 09:58 zei

Deze dames zijn er super snel bij met hun leuke kaartjes. Ik ben benieuwd naar je boekje Cynthia!!

xx Irene

Jeannette on 4 maart 2013 om 12:20 zei

Dat is inderdaad weer erg snel geleverd Cynthia, de dames zijn er snel bij, ik moet nog gaan verzinnen, lieve kaarten overigens, heerlijk die paasperiode met zijn vrolijke kleuren, groetjes weer Jeannette
(en nog bedankt voor je berichtje op mijn blog over de bestelde mallen, ik zie ze wel komen)

Muuske on 4 maart 2013 om 12:48 zei

Inderdaad snelle kaartjes heb je ontvangen.Zijn weer mooie kaarten.groetjes Margo.

Dora on 4 maart 2013 om 21:40 zei

zoooo....nieuwe inzendingen!! mooi!
erg leuke kaarten laat je hier zien.
groetjes

Anita Meijer on 4 maart 2013 om 23:22 zei

Dat zijn weer schitterende inzendingen Cynthia, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita

Marcella on 5 maart 2013 om 11:44 zei

Hoi Cynthia

Ze zijn weer erg leuk .ga proberen om weer mee te doen .
Groetjes marcella

Catharina on 5 maart 2013 om 19:16 zei

Hoi Cynthia zijn erg mooie kaarten en leuk om te zien.
Groetjes Ina

Ellen on 6 maart 2013 om 10:17 zei

Wat een leuke kaarten zijn er weer gemaakt!
Liefs, Ellen

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates