zaterdag 16 maart 2013

Antwoorden op jullie mails en vragen.

Gepost door krea2day Cynthia op 3/16/2013 11:06:00 a.m.
Hallo Dames

En weer is er een week voor bij gevlogen wat gaan die dagen toch snel. Door alle drukte is me hobby kamertje nog niet veel verder gekomen helaas. Maar alles wat van boven naar me hobby kamertje gaat word helemaal uit gezocht en dat kost natuurlijk ook veel tijd. Ik heb me bloementje gesorteerd roosjes bij roosjes, takjes bij takjes enz. Straks ga ik al het papier op kleur sorteren het duurt dus nog even voordat ik de foto’s van me kamertje kan laten zien.


Om jullie vragen te beantwoorden hoe het met Lana gaat onze zwangere poes, het gaat heel erg goed met haar. Je kan nu echt heel goed zien dat ze zwanger is twee bulten steken er aan de zijkant uit. Maar een foto maken zodat je dat kan zien is echt heel moeilijk en ook nog niet gelukt helaas. In de dozen die we voor haar klaar hebben staan ligt ze niet echt veel. Ze ligt heel veel op het kleed op onze overloop, misschien vind ze dat wel de juiste plek. Als het goed is dan moet ze nog twee weken, hoop dat ze ook nog even wacht want volgende week hebben wij natuurlijk beurs op de Knotsgekke Kaarten dagen in Den Bosch. We zorgen wel dat ze geen hele dagen alleen thuis is als we beurs hebben, je weet maar nooit.

Wij hebben op de beurs twee kramen met het nummer 174 er word ook een demo gegeven met de Silhouette Cameo op de beurs. Die ga ik niet zelf geven ik heb twee dames van ons Silhouette team die mee gaan naar de beurs. Op donderdag en vrijdag is Wilma er, Monique zal er ook vrijdag zijn en de zaterdag. Ik ben een dagje thuis tussen door en ben daarom op donderdag en zaterdag op de beurs. Mits me gezondheid niet tegen speelt en Lana niet bezig is met bevallen.

Ik ga nu me kamertje doen anders komt het er vandaag ook niet van en wilde eigenlijk morgen even gaan genieten van me kamertje en wat gaan maken.


 


 
Heel fijn weekend allemaal !!!!!!
 

 
handtekening

4 reacties:

Erica ♥ on 16 maart 2013 om 11:48 zei

Geweldige foto's Cynthia, en wat fijn te horen
dat het met Lana zo goed gaat !
Succes dit weekend met je kamertje en alles wat je
te doen hebt, en natuurlijk ook met de voorbereidingen
voor de beurs ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Jeannette on 16 maart 2013 om 13:18 zei

leuk even te lezen hoe de stand is van de zwangere huispoes, ja en dat uitzoeken doe je niet zomaar he? daarvoor zijn het gewoon teveel verschillende dingen an als je het doet moet je het goed doen, anders blijf je aan de gang. Er staat jullie weer een drukke week te wachten, de voorbereidingen en dan de beurs, wel gezellig, veel succes met het inrichten van je knutselkamer en een fijn weekend, groetjes Jeannette

Muuske on 16 maart 2013 om 14:17 zei

Leuk om te horen hoe het met de zwangere is.Ben benieuwd naar de beurs kom zeker even kijken na de demo met de cameo kan me geen voorselling maken van wat voor app.het is. ik ga op donderag en als je er dan bent Cynthia leren we elkaar ook eens kennen.groetjes Margo..

Anita Meijer on 16 maart 2013 om 15:02 zei

Wat spannend toch wanneer zal ze gaan bevallen. Wat fijn Cynthia dat je volgende week 2 dagen op de beurs aanwezig bent, helemaal super voor je. Heel veel succes met het verder inrichten van je hobbykamertje en met de voorbereidingen voor de beurs.
Liefs van Anita

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates