maandag 25 maart 2013

Candy nummer 30, 31 & 32

Gepost door krea2day Cynthia op 3/25/2013 04:23:00 p.m.
Hallo Dames

Daar ben ik weer !!!! Even een aantal dagen niet online geweest op me blog door de drukte van de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Donderdag ben ik zelf mee geweest naar de beurs het was toen al vroeg druk en heb ik natuurlijk weer te gek gedaan. Je wilt toch iedereen helpen en je klanten niet laten wachten. Doordat ik toen al te lang gestaan heb kon ik de andere dagen dus mooi niet mee. Ik kon de afgelopen dagen dus thuis zitten en bij komen van dat ene dagje beurs. Heb heel wat pijnstillers geslikt het weekend maar het mocht helaas niet zo heel veel verlichting geven. Het gaat vandaag weer iets beter gelukkig dus doe ik zelf me blog weer. Ilse was zo lief om me blog even over te nemen de afgelopen dagen zodat de inzendingen van jullie creaties wel door kon gaan. Ook op de beurs hebben we hulp gehad van twee dames, de eerste dag heb ik met Wilma de demo’s gegeven de dagen erna zou Monique mij helpen maar door dat ik niet kon is Wilma elke dag geweest. Echt super lief dat de dames me hebben geholpen en daar ben ik ze ook super dankbaar voor. Wilma en Monique helpen ook op ons Silhouette blog, en jullie zullen de dames vast nog wel een keer zien achter onze kraam. Monique gaat ook mee naar het Creaweekend in Rijswijk  op 5 t/m 7 April.  

Dan heb ik ook nog een aantal leuke creaties voor jullie, maar eerst wil ik nog even zeggen dat ik het echt zo leuk vind dat er iedere keer weer zoveel mensen mee doen met de maandelijkse candy van ons. Helaas heb ik te weinig tijd om jullie blogs te beantwoorden en reacties te plaatsen dat vind ik best jammer, de tijd om zelf dingen te maken ontbreekt mij ook heel erg.

Dan nu de kaartjes voor vandaag Carla heeft het eerste kaartje gemaakt en voor haar de eerste keer dat ze mee doet. Heel leuk gedaan je kaartje Carla, en je hebt al een blog nog maar een paar volgers maar dat komt vanzelf.
                                                                         Blog van Carla
 
 
De volgende kaart is gemaakt door Erica die naam kennen jullie vast wel HiHiHi. Leuk dat je iedere keer weer mee doet met onze candy, ben al benieuwd naar je volgende reactie. Erica heeft weer van alles gebruikt met het maken van deze kaart. Voor de beschrijving van deze kaart kunnen jullie even een kijkje nemen op haar blog.
Blog van Erica
 
  
 
 

Dan het laatste kaartje van vandaag is gemaakt door Aartje, het is niet helemaal geworden als ze gehoopt had. Ze heeft een ovaal uit het papier gehaald en zelf alle reepjes gemaakt en zo het raam werk gemaakt. Verder nog verschillende malletjes gebruikt van Marianne Design en Joy Craft.
 
                                                                        blog van Aartje
 
 
Dan willen jullie vast niet weten hoelang het geduurd heeft voor dat ik vandaag me tekst af had voor deze posting. Ik ben vanmorgen om 8 uur hier mee begonnen en het is nu 16:20 uur. Tussen alle mails en telefoon gesprekken heen is de dag al weer voor bij.
 
Dames eenhele fijne avond !!!!!!
 
Voor de dames die nog een foto van de zwangere Lana willen zien die staat op face book onder me eigen naam. Cynthia Hoekstra
Daar hou ik jullie allemaal op de hoogte van het laatste nieuws.
handtekening

7 reacties:

Lenie on 25 maart 2013 om 16:42 zei

Wat een prachtige kaarten allemaal weer gemaakt, en doe wel rustig aan hoor.
Mis alleen mijn kaart die nummer 29 heeft?
groeten Lenie

Aartje on 25 maart 2013 om 18:21 zei

Wat leuk om de verschillende kaarten weer bij elkaar te zien, mooi hoe iedereen op zijn eigen manier het thema verwerkt. Vind het model van de eerste kaart erg leuk.
Groeten, Aartje

Anita Meijer on 25 maart 2013 om 20:15 zei

Wat vervelend toch dat je zoveel pijn hebt gehad na 1 dagje op de beurs maar je hebt er wel van kunnen genieten en je hebt hele lieve dames die je hebben geholpen, super vind ik dat. Er zijn weer prachtige kaartjes binnengekomen, top.
Liefs van Anita

Irene on 25 maart 2013 om 21:35 zei

Wat sneu dat de beursdag je weer zo is opgebroken Cynthia, een domper op een dag waar je toch van hebt genoten. Kan me voorstellen dat je er voor gaat als je er staat en dat het moeilijk is je in te houden maar meis, 3 dagen pijn is wel een heel hoge prijs!!!
De kaarten zijn alledrie weer enig!

xx Irene

Jeannette on 25 maart 2013 om 21:47 zei

zo waardeloosdat je zo beperkt bent in je doen en laten Cynthia, je hebt gelukkig toch nog een beursdag mee kunnen draaien, hopelijk gaat het nu weer iets beter. Wat gaaf dat er weer zulke mooie kaartjes zijn binnengekomen, zo leuk en zo verschillend weer, groetjes weer en tot de volgende keer, Jeannette

Muuske on 25 maart 2013 om 22:14 zei

Hoi Cynthia,wat erg dat je van een dag beurs zoveel pijn hebt.Hoop dat het snel weer wat beter gaat.prachtige kaartjes heb je weer binnen gekregen en leuk dat er weer zoveel mensen mee doen.groetjes Margo.

Roelie on 25 maart 2013 om 23:50 zei

Oeefff, meteen afgestraft dus. Frustrerend lijkt me dat... Fijn dat de dames om je heen (en je man) zo goed helpen! Ik zie allemaal mooie inzendingen voor de candy voorbij komen deze maand. Iedereen doet hartstikke zijn best.
Chapeau dames!
Groetjes Roelie

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates