zondag 24 maart 2013

Candy nummer 26, 27 en 28

Gepost door Ilse op 3/24/2013 08:00:00 a.m.
Goedemorgen!!

Dit is (voorlopig) mijn laatste bijdrage, Cynthia gaat weer zelf plaatsen. De beurs is achter de rug,
maar vandaag is er nog wat telwerk te doen. Want de voorraad moet toch op peil blijven!
Mijn dag ziet er koud uit. Het BMX-seizoen is weer begonnen en vandaag mogen we dus lekker in de kou staan. Maar ja... Dat hoort erbij!!

Vandaag dus kaart nummer 26.
Deze rose kaart is gemaakt door Ghea.
Naast de Magnolia stempel heeft ze ook een stempel van Joy! gebruikt. Dat zijn die takjes en zijn gestempeld met Distress Inkt. Ook heeft ze snijmallen gebruikt, en zo zie je maar
dat je Marianne Design perfect kan combineren met Joy!






Nummer 27 is een paashaasje in een mooie jurk en is gemaakt door
Trijntje
De border is een mal van MemoryBox. De rest van de mallen zijn van Marianne Design, net als
het papier.
De kaart doet me een beetje denken aan vroeger, dan kreeg ik ook weleens een nieuwe jurk omdat het Pasen was. Maar ik ben erg blij dat ik nu geen jurk aan hoef, met de komende paasdagen.
Het kleine haasje is van hout, die zit lekker te genieten tussen de bloemen.




Creatie nummer 28 is een heel project!! Dit geweldige paasmandje is gemaakt door Alice.
Op haar blog zijn meer foto's te zien, want aan de andere kant van het mandje is een Magnolia stempel verwerkt. Deze is ingekleurd met Derwent Potloden. Het gras is met de grasmal van Marianne Design gemaakt en de eitjes die tussen de sprietjes liggen zijn gestanst met een ovale mal.
Op het hengsel staat de tekst "Vrolijk Pasen", en deze is gemaakt met letterstickers. Om het lente-gevoel compleet te maken, heeft ze er ook nog roosjes opgeplakt.


Langs deze weg, wil ik iedereen heel veel succes met de candy wensen! En alvast hele fijne paasdagen!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dat ik het blog een keer heb overgenomen en dat het voor herhaling vatbaar is. 
Geniet lekker van de zondag, en tot Blogs!!!

Groetjes,
Cynthia en Ilse

handtekening

7 reacties:

Irene on 24 maart 2013 om 10:35 zei

Wat heb ik een beeldige creaties gemist de afgelopen tijd maar dit zijn ook weer plaatjes en de mand.....heelmaal te gek!!!!
Leuke stukjes geschreven Ilse, Cynthia boft met jou als dinnetje!!

xx Irene

Babette on 24 maart 2013 om 11:28 zei

Wat een schitterende kaarten zijn er weer gemaakt.
Groetjes Babette

made by ineke on 24 maart 2013 om 13:10 zei

wat mooi weer zeg!
gr ineke

Jeannette on 24 maart 2013 om 15:11 zei

nou je hebt prima werk geleverd hoor Ilse, fijn dat je dat kon doen voor Cynthia en deze creatie's zijn stuk voor stuk ook weer supermooi, groetjes en een fijne dag nog, Jeannette

Anita Meijer on 24 maart 2013 om 15:31 zei

Alledrie de dames volg ik en had ze al gezien maar het zijn stuk voor stuk weer schitterende inzendingen. Ilse bedankt voor het plaatsen de afgelopen dagen, lief dat je het hebt overgenomen van Cynthia.
Liefs van Anita

Muuske on 24 maart 2013 om 22:04 zei

Prachtige creaties zijn er weer binnen gekomen.Ik zou zeggen Ilse tot de volgende keer en voor jou ook hele fijne Pasen.groetjes Margo.

Ghea on 25 maart 2013 om 20:18 zei

wat een lief paasmandje erg leuk gedaan...trouwens alle kaartjes vind ik heel leuk om te zien, jullie hebben goed je best gedaan hoor dames mijn complimenten.
liefs ghea

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates