zaterdag 1 maart 2014

Candy voor Maart

Gepost door krea2day Cynthia op 3/01/2014 06:30:00 p.m.
Dit bericht blijft boven aan staan, scrol naar beneden voor nieuwe berichten.



Hallo Dames

Na een geslaagde candy van februari, word dit de candy van maart. Ik heb deze keer weer gekozen om allemaal de zelfde basis te maken. Ook deze is echt niet moeilijk maar wel leuk, ik hoop dat jullie dat ook vinden. Het is een kado envelop pop-up kaart, als je de envelop open vouwt krijg je de pop-up. Jullie mogen de basis van deze kaart zelf verder af maken naar jullie eigen idee, er mag dus verder van alles mee gedaan worden als de basis maar het zelfde is. Hieronder zien jullie het patroon, ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag natuurlijk.

      Voor de dames met een Silhouette is er ook een snij bestand stuur even een mailtje
       naar me en ik stuur u het patroon.

Als je vanaf rechts begint krijg je op 8,5 cm een vouwlijn, daarna op 3 cm een vouwlijn, en in die vouwlijn maken we in het midden een snijlijn van 11,5 cm, hier komt straks pop-up creatie in. 
Vanaf de zijkant ziet het er dan zo uit.


Ik heb voor jullie nog twee voorbeelden gemaakt om een beter idee te geven wat het resultaat moet worden. Dit is kaart als hij dicht is gevouwen.


Bij deze heb ik drie kaartjes gemaakt en die in de snijlijn gestoken die we midden
in de vouw lijn hadden gesneden.



Bij deze heb ik een frame mal gebruikt met een plaatje. 


Om mee te doen moet u het volgende doen.

#  Mail uiterlijk zaterdag 29 Maart een foto van u gemaakte creatie met dit patroon. ( evt. met u blog adres,
           u krijgt een mailtje als u creatie geplaatst word )

#  U kunt maar met 1 gemaakte creatie mee doen.

#  Maak de basis af na eigen idee, verder bent u helemaal vrij in ontwerp.

Eind Maart maken wij de winnaar bekent en deze krijgt van ons een hobby pakketje met de verkoop waarde van € 20,00 met snijmallen, stempels.

                                                               Succes !!
handtekening

12 reacties:

Creanita60.blogspot.nl on 1 maart 2014 om 19:19 zei

Mooi model en ook een schitterende uitwerking heb je ervan gemaakt.

groetjes Anita

Unknown on 1 maart 2014 om 19:33 zei

Wat ik leuk model weer, ook nu ga ik weer proberen mee te doen.

Groetjes,
Rianne

Dora on 1 maart 2014 om 19:37 zei

wat een mooie kaart! helaas zal het mij niet lukken om deze maand mee te kunnen doen. kaarten maken staat momenteel even op een heel laag pitje.
ik wens je veel succes. maar ik kom natuurlijk altijd even kijken op je blog.
fijn weekend verder.

Marcella on 1 maart 2014 om 20:11 zei

Hoi hoi
O wat een super leuk model weer .
Echt een uitdaging weer .
Ga proberen om mee te doen .
Jullie voorbeelden zijn super leuk .
Groetjes Marcella

Anja's hobbyblog on 1 maart 2014 om 22:09 zei

Wat een leuke candy, en super mooie voorbeelden.
Ik ga proberen om weer mee te doen.
groetjes anja

Hanny on 1 maart 2014 om 23:04 zei

Geweldig, dit ziet er weer superleuk uit.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

rian on 2 maart 2014 om 05:58 zei

Ohhh wat een super voorbeelden en wat een leuke uitdaging weer.
Ik heb wel even een vraagje Ik heb dus ook de silhouette, is het misschien mogelijk Cynthia, dat je de bestandsnaam er bij zet zoals hij heeft in de silouette store??????. soms denk ik volgens mij heb ik dit patroon, maar als je een bestandsnaam heb zie je het meteen.
ik ga zeker weer meedoen.
groetjes Rian

GerJanne on 2 maart 2014 om 13:05 zei

Oh dat ziet er weer helemaal gaaf uit. Ik ga mijn best doen!
Groetjes,GerJanne

Jeannette on 2 maart 2014 om 14:07 zei

hoi Cynthia, ik ga het weer proberen hoor om mee te doen, ik heb net het patroon uitgeprint, dus het moet er gewoon van komen hihi. De voorbeelden zijn erg leuk en als ik goed ernaar kijk moet het gewoon wel lukken, groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

Henriët on 18 maart 2014 om 22:05 zei

Wat een super leuke voorbeelden laat je weer zien! Het was erg leuk om deze kaart te maken.
Groetjes van Henriët

By XaLu on 30 maart 2014 om 08:47 zei

Wat een schitterend patroon! Ben helaas te laat om mee te doen, maar ga hem denk ik nog wel maken. Hij ziet er zo leuk uit.

Groetjes,
Nicole

ANJA 3D on 8 april 2014 om 22:36 zei

Leuk patroon. Ik heb niet mee gedaan met de candy. Maar heb van het weekend een kaart met dit patroon gemaakt. Heel gaaf om met dit patroon te werken en leuk om te geven.
Groetjes, Anja

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates