woensdag 12 maart 2014

Candy nummer 3, 4 & 5

Gepost door krea2day Cynthia op 3/12/2014 07:58:00 a.m.
Hallo Dames

Nog even een blog plaatsing voor de beurs gaat beginnen de komende dagen. Vandaag moeten we de kraam opbouwen, dus gisteren de hele boel moeten inpakken. We gaan weer hopen op gezellige beurs dagen, voor ons pas de eerste dit jaar, we hebben er weer echt zin in. Maar het is altijd heel gezellig en leuk om op de beurzen te zijn dus het word zeker gezellig. We gaan vast weer heel veel bekende dames, maar ook heren tegen komen. Voor de gene die een dagje naar de beurs komen wens ik vast een hele gezellige dag toe, geniet lekker van u dagje uit.


Vandaag kan ik jullie drie hele leuke in zendingen laten zien, we beginnen met die van Bea. Ze heeft het papier van Maja Design gebruikt, net als ik met mijn voorbeeld. Maar toch is hij weer heel anders geworden.

                                                              Blog van Bea


De volgende creatie is gemaakt door Renate, zij heeft een Tilda gebruikt. Op de voorkant heeft ze een mooie strik gemaakt ook heel leuk gedaan.

                                                         Blog van Renate




De laatste inzending van vandaag is van Ellen, van haar kreeg ik gisteren avond de mail. Ook een hele leuke en mooie kaart heeft ze er van gemaakt, met warme kleuren. 


Blog van Ellen



handtekening

4 reacties:

rian on 12 maart 2014 om 08:48 zei

wat een mooie inzendingen weer, en allemaal zo anders.
en ook ik heb veel zin in de beurs.
ik kom morgen zeker even bij je langs.
groetjes rian

Crea Astrid on 12 maart 2014 om 09:28 zei

Wat zijn ze alle drie weer erg mooi en ook weer zo anders.
Succes op de beurs en ik zie jullie vast nog wel.

Groetjes, Astrid.

GerJanne on 12 maart 2014 om 19:50 zei

Supermooie inendingen. Het ziet er zo leuk uit. hij staat op mijn to do list. Gelukkig ben jij nu ook druk, dus dat komt wat dat betreft goed uit.
Groetjes,
GerJanne

Eliza Art on 13 maart 2014 om 08:01 zei

Hello! beautiful folding card, admire, greet and welcome
http://elizaart-handmade.blogspot.com

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates