maandag 10 maart 2014

Candy nummer 1 & 2

Gepost door krea2day Cynthia op 3/10/2014 07:57:00 a.m.
Hallo Dames

Wat een heerlijk weer is het toch de afgelopen dagen, en ook nu zie je de zon al weer komen. Het lijkt wel lente, en daar genieten een hoop mensen van. Ik heb voor jullie nog twee inzendingen voor de candy, verder heb ik nog niets binnen gehad. Maar deze dames hebben er ook wel wat heel moois van gemaakt. Ik hoop dat het jullie wat inspiratie kan geven om ook deze keer mee te doen.

Als eerste kreeg ik de foto's van Diana, en die van haar  is ook heel erg leuk, en mooi geworden. Op haar blog staan nog meer foto's van haar creatie.

                                                              Blog van Diana



Nummer twee is gemaakt door Marcella, die was er ook al heel vlug bij. En wat een plaatje is dat geworden, ook voor haar creatie meerdere foto's.


                                                        Blog van Marcella



Ik  wens jullie allemaal een heerlijke dag, en de gene die vrij zijn vandaag kunnen weer heerlijk genieten van het zonnetje.


handtekening

3 reacties:

rian on 10 maart 2014 om 08:06 zei

super mooie creaties heb je al binnen, ik moet er nog aan beginnen hihi.
groetjes rian

GerJanne on 10 maart 2014 om 11:16 zei

Wat een mooie uitwerkingen zeg! Supermooi allebei. Dat inspireert wel!
GerJanne

Muuske on 10 maart 2014 om 19:53 zei

Prachtige creaties.groetjes Margo.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates