zondag 30 maart 2014

Candy nummer 18, 19 & 20

Gepost door krea2day Cynthia op 3/30/2014 09:00:00 a.m.
Hallo Dames

Terwijl iedereen geniet van dit weer heb ik nog een paar prachtige inzendingen, ik had niet verwacht dat we dit aantal nog zouden halen. Begin van de maand was het heel rustig met de inzendingen, en de laatste dagen krijg ik pas de mails binnen. Jullie hebben me weer in de spanning gelaten, dacht echt dat jullie deze niet leuk vonden. Maar het tegendeel is weer bewezen met de reacties die ik bij jullie inzendingen kreeg. Vandaag laat ik jullie er nog drie zien en dan zijn we er nog niet want morgen sluit ik af met de laatste.

Echt geweldig wat voor verschillende kaarten er zijn gemaakt. Feikje maakte nog een kerstkaartje er van, echt super leuk dat we daar ook nog een modelletje van zien.

                                                             Blog van Feikje



Van Rian kreeg ik de deze foto, ze heeft de kaart gemaakt en daarin een foto van drie prachtige meiden. De meiden kregen deze kaart met  een waardebon van een lunchzaak als dank voor hun organiseren van een  high tea, voor 36 mensen. 

                                                   Blog van Rian


Vandaag sluit ik af met de creatie van Gerie, Deze kaart heeft ze al gemaakt voor een schoonzus die over een poosje jarig is en 60 jaar word. Hoe ze de kaart gemaakt heeft en wat er allemaal gebruikt is kunt u vinden op haar blog. 

                                                    Blog van Gerie



                                          Allemaal nog een hele fijne zondag !!
handtekening

5 reacties:

GerJanne on 30 maart 2014 om 09:49 zei

Ja zo is dat wel natuurlijk. Je wilt eerst even bedenken wat je wilt maken met het patroon....
Dee inzendingen zijn ook weer helemaal top. Zo verschillende allemaal!
Groetjes,
GerJanne

rian on 30 maart 2014 om 10:14 zei

ja ook ik heb gewacht tot het laatst, mijn dochter komt ook op mijn blog en ik wilde niet dat zij haar verassing zo zien hihi.
en weer heb je 3 verschillende creaties, leuk toch om het zo te zien.
Ik vindt ze dit keer allemaal anders gemaakt.
groetjes Rian

Crea Astrid on 30 maart 2014 om 14:42 zei

Wat een prachtige creaties en allemaal weer zo verschillend. Leuk om te zien.

Groetjes, Astrid.

Jeannette on 30 maart 2014 om 16:13 zei

hoi Cynthia, wat leuk dat er zoveel inzendingen zijn, en allemaal zo mooi, zo leuk al die verschillende uitvoeringen. Mijn kaartje is net af, ik moet er weer een beetje inkomen en kon niet echt de slag te pakken krijgen, maar ik heb er tenminste weer een gemaakt, groetjes Jeannette

Feikje on 31 maart 2014 om 15:35 zei

Wat leuk om de verschillende creaties te zien! Niet een lijkt op een ander.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates