vrijdag 28 maart 2014

Candy nummer 12, 13 & 14

Gepost door krea2day Cynthia op 3/28/2014 08:47:00 a.m.
Hallo Dames

Er is al weer een week voorbij wat gaat die tijd toch snel. Ze beloven ons heel goed weer het weekend dus daar gaan we maar van genieten met ze alle. Dus niet echt weer om in de hobby kamers te zitten, en kaartjes te maken. Maar het is natuurlijk wel heerlijk om dat in de tuin te doen alleen vind ik dan altijd dat ik alles mis en steeds weer spullen moet pakken dus dat doe ik meestal niet.
Vandaag ga ik vast de prijs voor de candy bij elkaar zoeken, zo als beloofd ga ik een leuk pakketje maken voor de winnaar. Ik heb nog wel een aantal inzendingen, dus jullie krijgen er in het weekend ook nog mooie kaartjes te zien.

Voor het mooie weekend begint heb ik nog een paar prachtige kaartjes voor jullie. Deze is gemaakt door Gerjanne, ook een leuke jongens modelletje geworden.


                                                    Blog van Gerjanne


De volgende creatie is gemaakt door Helga, ook zij heeft er iets moois van gemaakt. Helga heeft nog geen blog dus die kan ik jullie niet delen. Maar wel deze foto's van haar prachtige creaties.



                                                 Beide kanten van de kaart zijn mooi bewerkt.


Dan deze kaart nog, die is gemaakt door Lia, ze heeft hem gemaakt van Krafts karton en het mooie Maja papier. Tekst is van Unique en Dutch Doobadoo, het knoopje is van hout en bewerkt met embossingpoeder.
 
                                                        Blog van Lia


Ik heb vandaag weer hele mooie creaties kunnen laten zien, voor de dames die nog mee willen doen, jullie hebben nog 1 dag te gaan. Ik heb nu nog twee kaartjes in me mail box staan die zullen gauw volgen.


handtekening

3 reacties:

GerJanne on 28 maart 2014 om 08:56 zei

Schitterende kaarten!! Dat gaat moeilijk voor je worden Cynthia!
Groetjes,
GerJanne

Marcella on 28 maart 2014 om 09:52 zei

Hoi Hoi
Prachtige kaarten zijn het allemaal weer .
Fijn weekend alvast
Groetjes Marcella

rian on 28 maart 2014 om 11:06 zei

wat een mooie creaties weer super
eentje is mijn favoriet dat heb ik nu wel gezien.
groetjes Rian

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates