woensdag 26 maart 2014

Candy nummer 9, 10 & 11

Gepost door krea2day Cynthia op 3/26/2014 09:47:00 a.m.
Hallo Dames

Lang weg geweest deze keer, maar had ook veel tijd nodig om bij te komen van de Knotsgekke Kaarten dagen. Helaas word het voor mij echt te zwaar om de beurzen nog te blijven doen, en zal dan ook niet meer alle dagen mee kunnen draaien. Ook zullen we minder beurzen gaan doen, we moeten dan toch kiezen voor mijn gezondheid. Binnen kort staan we wel weer op de beurs in Rijswijk eerste weekend van April is deze.

Ik heb nog een aantal inzendingen voor de candy van deze maand die ik jullie graag wil laten zien.
De eerste die ik vandaag laat zien is gemaakt door Joanne, ze heeft Woezel en Pip gebruikt in haar kaartje, en de bloemetjes zijn van foam.

                                                          Blog van Joanne



Deze is gemaakt door Anja, ze heeft er een stoere jongens kaart van gemaakt, ook erg leuk geworden.

                                                       Blog van Anja



De laatste kaart voor vandaag is gemaakt door Patricia, weer een totaal andere creatie als de vorige twee, maar zeker ook net zo leuk. 

Blog van Patricia


Ook deze keer zijn er weer hele leuke en mooie kaartjes gemaakt word weer kiezen tussen als dat moois. Ik heb er nog drie in me mail dus die volgen snel op mijn blog. Het is alweer eind van de maand dus al haast weer tijd voor de nieuwe candy.

                                                      Hele fijne dag allemaal !!
handtekening

4 reacties:

GerJanne on 26 maart 2014 om 19:51 zei

Hoi Cynthia,
wat een mooie inzendingen heb je weer gekregen. De mijne komt er dus ook binnenkort op? Ik had nog geen mailtje met een nummer.
Erg leuk om te maken.
Groetjes,
GerJanne

rian on 26 maart 2014 om 21:14 zei

wat een leuke inzendingen weer , en allemaal zo verschillend.
leuk om elkaar even gesproken te hebben op de beurs, maar je moet wel goed op jezelf letten. gezondheid gaat boven alles.
groetjes Rian

Lia on 26 maart 2014 om 21:35 zei

Prachtige creaties zeg, ik heb de mijne ook doorgestuurd, je kunt hem gewoon plaatsen hoor, de datum maakt niet uit,
groetjes Lia

Jeannette on 27 maart 2014 om 08:40 zei

Hoi Cynthia, fijn dat je weer een beetje bij de mensen bent, heel vervelend dat je het zo moet bezuren, maar je hebt in ieder geval wel plezier aan de beurs beleefd. De ingezonden kaartjes zien er ook weer prachtig uit, mijn kaartje is half af, morgen komen wij weer thuis en hoop ik het in het weekend af te kunnen maken, groetjes Jeannette

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates