zondag 26 januari 2014

Candy nummer 5 & 6

Gepost door krea2day Cynthia op 1/26/2014 12:19:00 p.m.
Hallo dames

Iedereen aan het genieten van zijn weekend, wij wel. Intussen ben ik al op zoek naar de volgende opdracht van de Candy. Heel erg leuk dat ik nu toch nog wel wat inzendingen binnen krijg. En vandaag heb ik ook nog twee hele leuke voor jullie. Nog een aantal dagen en dan gaan we al weer de winnaar bekent maken en die blij maken met de nieuwe creatable Anja's filigraan heart. De nieuwe m allen zullen komende week uit komen meestal op donderdag en dan hopen wij ze voor het weekend in huis te hebben.

Maar nu is het eerst nog tijd om de inzendingen te laten zien.
Deze keer is de eerste foto van Sarah, die het een leuke uitdaging vond en heeft dan ook dit prachtige zakje er van gemaakt.

                                                             Blog van Sarah



Het volgende zakje is gemaakt door Janie, die heeft het in de paars tinten gemaakt, ook met lieve hartjes er op. 

Blog van Janie

Bij mijn volgende bericht laat ik jullie nummer 7 & 8 zien want die zitten al in me mailbox. 
Nu ga ik zelf nog even aan de knutsel op me vrije zondagmiddag.

handtekening

10 reacties:

GerJanne on 26 januari 2014 om 12:45 zei

Mooie uitwerkingen weer! Ik probeer vandaag ook wat te maken....Heel gaaf om zoiets weg te geven!
GerJanne

Linda on 26 januari 2014 om 13:21 zei

Leuke inzendingen zijn er gemaakt,
gr linda

Creanita60.blogspot.nl on 26 januari 2014 om 14:04 zei

Ze zijn alle twee heel mooi geworden!
groetjes Anita

Dora on 26 januari 2014 om 14:56 zei

prachtige creaties!
fijn dat er toch weer inzendingen binnenkomen.
fijne zondag verder en knutsel ze!!

nans'creablog on 26 januari 2014 om 16:41 zei

Mooie inzendingen alweer Cynthia. Ze zijn schitterend.
Veel plezier op je knutselnamiddag.

Groetjes,
Nans

Muuske on 26 januari 2014 om 17:57 zei

Mooi creaties zijn het weer.geniet nog van de vrije dag.groetjes Margo.

Cards en Box bij Lady M on 27 januari 2014 om 12:31 zei

hallo ik heb ook eenzakje gemaakt ik weet alleen niet naar welk e mail adres ik moet sturen ik hoor het graag groetjes maartje

Aartje on 27 januari 2014 om 23:22 zei

Mooie inzendingen zijn dit weer. Heb vanavond mijn bijdrage ook naar je gemaild, hoop dat je hem ontvangen heb.
Groeten, Aartje

Cards en Box bij Lady M on 28 januari 2014 om 11:03 zei

hallo ik heb mijn bijdrage ook verstuurd ik hoop dat je het hebt ontvangen groetjes maartje

Sylvia on 28 januari 2014 om 11:22 zei

Deze twee zakjes zijn ook erg mooi geworden.

Groetjes Sylvia

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates