woensdag 1 februari 2012

Winnaar Candy

Gepost door krea2day Cynthia op 2/01/2012 09:10:00 a.m.
Hallo Dames

Vandaag ga ik de winnaar van de Candy bekent maken.
Er zijn heel veel dames die mee hebben gedaan, en het aantal volgers is gegroeid.
Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee en willen heel graag naar de 200 volgers.
Omdat Marianne Design elke nieuwe maand weer nieuwe Creatables uit brengt leek het ons leuk om elke nieuwe maand een Candy te doen met de nieuwe Creatables. Dit keer is het thema Holland dus daar ga ik weer een leuke Candy mee maken. Dus iedereen kan weer mee doen met de volgende Candy. Maar nu ga ik eerst de winnar bekent maken van deze Candy, de gelukkige winnaar is Irene. Irene van Harte Gefeliciteerd met de Candy, stuur mij even een mailtje met je adres en dan komt het zo snel mogelijk naar je toe.





  
handtekening

8 reacties:

Irene on 1 februari 2012 om 10:29 zei

OH WAUW, wat een geluksvogel ben ik, deze Creatables zijn zooooo leuk en ik ben er meer dan SUPER blij mee. Heel veel dank!!!

Groetjes, Irene

sylvia on 1 februari 2012 om 11:16 zei

Hi,
Van harte gefeliciteerd irene!
Groetjes sylvia

Desirée-ScrapDees on 1 februari 2012 om 11:44 zei

irene van harte en jij bedankt voor de verloting!

Yvonne B on 1 februari 2012 om 12:12 zei

Van Harte gefeliciteerd Irene

anneke's creaties on 1 februari 2012 om 14:15 zei

irene van harte gefeciteerd met je gewonnen prijs, veel hobbyplezier ermee.

groetjes anneke

Dora on 2 februari 2012 om 09:45 zei

gefeliciteerd, Irene! veel plezier met die mooie candy!!
en jullie van krea2day, dank jullie wel voor de kans.
succes.
groetjes Dora

Plony on 7 februari 2012 om 22:34 zei

Leuke candy , bedankt dat we mee mogen doen. Groetjes,Plony

Ghea on 10 februari 2012 om 20:06 zei

Leuke candy, ik hou van hollandse kaarten, dus ook van de creatables van marianne design.
Leuke prijs.
Groetjes van Ghea

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates