woensdag 15 februari 2012

Vrijkaartjes beurs Hardenberg

Gepost door krea2day Cynthia op 2/15/2012 09:34:00 p.m.
Hallo Allemaal

Eind volgende week staan wij voor het eerst op Crea weekend Hardenberg.
En wij hebben 10 kaartjes gekregen voor onze relaties, en die ga ik weer
verloten onder mijn volgers. Dus de gene die naar de beurs toe willen gaan en een kans willen maken op een vrijkaartje zorg dat u volger bent en geef een leuke reactie en misschien bent u één van de gelukkige. u kunt u reactie plaatsen tot zondag avond 19 Febr. Maandag maak ik de winnaars bekent ik verloot 5 x 2 toegangskaartjes. Zorg wel dat u op tijd reageert met u adres gegevens want ik vind het zonde als ze niet op tijd bij jullie binnen zijn.

handtekening

11 reacties:

Elise on 15 februari 2012 om 21:48 zei

Oh wauw wat leuk!! Vrijkaartjes voor Hardenberg...Laat ik daar nu net naar toegaan met mn creatieve ouders en zus, lekker een gezellig dagje uit...en dan kan ik wel vrijkaartjes gebruiken, om wat meer centjes over te houden voor freubelspulletjes....
Ik ga het op mijn blog zetten!!
Groetjes Elise

Elise on 15 februari 2012 om 21:50 zei

Trouwens...ik zie net dat jullie er voor het eerst komen...dan kom ik zeker even langs!! Creabeurs Hardenberg is echt top!
Groetjes Elise

Irene on 15 februari 2012 om 22:10 zei

OOOOH supers, nog meer goed nieuws! Niet alleen dat jullie toch besloten hebben om er heen te gaan maar nu ook nog de kans op vrijkaartjes te winnen, daar zeg ik niet neen tegen!!!!
Ik weet zeker dat jullie er absoluut geen spijt van gaan krijgen, het is zo'n gezellige beurs en er zit een prima restaurant bij met heerlijke broodjes kroket, dus in zijn totaliteit echt de moeite waard!!!!

Groetjes, Irene

Gea on 15 februari 2012 om 22:16 zei

Wow Cynthia wat een gave candy mag je weggeven en nog wel een vrijkaartje voor de beurs in Hardenberg dit is een van mijn favorieten beurs hier waag ik graag een gokje voor.
Zal zeker ook een bezoekje aan je kraam brengen en volger ben ik al;) Zal de candy op mijn blog zetten.

Groetjes Gea

Anoniem zei

oh wauw, als ik deze kaarten win, kan ik dus toch naar de beurs. dat zou super zijn.

dank je wel dat je zo aan iedereen denkt.

Eveline

Mariëtte on 16 februari 2012 om 11:02 zei

Yes, ik wil graag meedoen voor die beurskaartjes. Wat een supergave kans!Bedankt.
Mariëtte

Fieneke on 16 februari 2012 om 16:01 zei

Hoi Cynthia, Ik wil niet meedoen met de verloting hoor...hardenberg is wel erg ver van huis. Maar ik wil jou nog heel erg bedanken voor de kaartjes die ik had gewonnen voor Gorinchem. Wij hebben daar een super gezellig dag gehad...en nog leuke stansen bij jullie kraam gekocht...een leuke dag vol inspiratie..Bedankt1
Groetjes Fieneke

Ans S. on 16 februari 2012 om 18:40 zei

De beurs in Hardenberg is altijd super leuk, ik ga er dan ook altijd graag naar toe met mijn scrapmaatjes. Het zou prachtig zijn om vrijkaartjes te winnen daarom wil ik graag een gokje wagen. Volger was ik al.

Groetjes Ans

anneke's creaties on 17 februari 2012 om 17:25 zei

woh wat leuk om vrijkaartjes te winnen
ja de beurs in hardenberg ga ik elk jaar naar toe met mijn vriendin
de bedoeling was om er vrijdag weer heen te gaan
het zou enorm leuk zijn om dan vrijkaartjes te winnen
en wat leuk dat jullie er dan staan
het is echt een hele gezellige beurs dus ik wil echt wel een gokje wagen
bedankt voor deze kans

groetjes anneke

GerJanne on 19 februari 2012 om 03:09 zei

Hoi Cynthia,

ben net volger en zie dat je kaartjes verloot. Ik ken de beurs in Hardenberg helemaal niet en lees allemaal enthousiaste berichtjes hierboven.
Ik ben sinds vorig jaar maart bezig met scrappen, dus nog beginnend, vind ik zelf, als ik al de blogs lees.
Een bezoek aan de beurs lijkt me dus erg leuk.

Groetjes,

GerJanne

sylvia on 19 februari 2012 om 22:07 zei

Hoi,
Op de valreep waag ik toch een kansje
Ben wel erg nieuwsgierig naar deze beurs
Mocht ik ze winnen rij ik zondag op en neer haha
Groetjes sylvia

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates