maandag 13 februari 2012

Gepost door krea2day Cynthia op 2/13/2012 09:44:00 a.m.
Hallo allemaal.

Het weekend hebben we de beurs in Gorinchem gehad, het was weer erg gezellig.
Vrijdag en Zaterdag waren er veel bezoekers meer dan de afgelopen keren in Gorinchem.
Het was niet enorm druk maar gewoon lekker we zijn heel de dag met klanten bezig geweest.
Zondag was dat een stuk minder helaas maar we kunnen toch terug kijken op een goede en gezellige beurs.
Ik had beloofd dat ik mijn Big Shot Pro zou mee nemen zodat jullie hem eens in het echt konden bekijken, ik heb daar op heel veel leuke reacties op gehad. ook had ik me mallen mee genomen waar je tasjes met kan snijden, met de gedachte misschien wilt iemand zelf een tasje maken dan kunnen ze bij mij de stansjes kopen. Nou dat was een groot succes want ik kon het soms niet eens bij houden met snijden. Ik heb ze verkocht voor € 1.00 en dan zaten er 2 in een zakje, de volgende keer zal ik even kijken voor bewerkt papier want dat is natuurlijk ook heel erg leuk.

Ik wil iedereen die bij ons aan de kraam is geweest heel erg bedanken voor het gezellige weekend wat wij door jullie hebben gehad.

De eerst volgende beurs van ons is in Hardenberg op 24 Febr. t/m 26 Febr.
Wij gaan daar voor het eerst heen, we horen vaak goede en leuke reacties en
omdat klanten het vaker gevraagd hebben waarom wij daar niet staan gaan we
het nu een keer proberen.

handtekening

6 reacties:

Hellen on 13 februari 2012 om 09:50 zei

Nou ik wordt volger hoor!!

Groetjes
Roxanne

sylvia on 13 februari 2012 om 09:57 zei

Hi
Leuke foto ,ziet er heel gezellig uit!
Groetjes syl

Welkom bij Happy Stamper on 13 februari 2012 om 10:50 zei

hey wat leuk zeg, komen jullie ook naar rijswijk??? ik ben erg benieuwd, ben zeker van plan om te gaan.
misschien tot dan ?
groetjes
angelique

Irene on 13 februari 2012 om 12:24 zei

Wat gaaf dat jullie toch naar Hardenberg komen, heel graag tot ziens!!!

Groetjes, Irene

Zussenknutsel on 13 februari 2012 om 17:05 zei

Hoe heet die mal en van welk merk is ie?
Knuf

Sandra on 14 februari 2012 om 19:31 zei

gefeliciteerd met jullie award
gr sandra

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates