Deze mooie kaart is gemaakt door Michelle Lieverse.
Ze was samen met haar moeder op de creabeurs in Rijswijk geweest en heeft daar tijdens een workshop deze prachtige kaart in elkaar gezet. Wij vonden hem zo mooi en knap gemaakt door deze jonge dame dat wij gevraagd hadden om er een mooie foto van te maken en wij zouden deze dan op ons blog plaatsen.
Dus bij deze. Michelle ga zo door met zulke mooie kaarten maken.
Groetjes Cynthia
With love (lange post)
-
Vandaag is Zoe jarig - 9 jaar inmiddels - en ik heb wéér op internet
gespeurd voor een leuk plaatje want het was eind mei véél te warm in huis
om uitgebrei...
5 dagen geleden

3 reacties:
hi dankje dat je hem erop heb gezet en hem zo mooi vind ik hoop dat veel andere mensen hem ook proberen te maken!!!
gr. michelle (11):)
Wat een prachtige kaart!
Liefs,
Ester
Ja, heel leuke kaart!
Een reactie posten