Hallo allemaal,
Vanavond zouden wij bekend maken welke 5 personen de vrijkaarten hebben gewonnen voor de creabeurs van as weekend in Gorinchem. Hierbij willen wij dan ook de 5 winnaars; ROSITA - ELSBETH - HENNY - PETRI & MIMI - van harte feliciteren met hun vrijkaarten. Deze worden u zo snel mogelijk toe gezonden. Wij wensen jullie een hele fijne dag op de beurs en misschien tot ziens bij ons aan de kraam.
Groetjes Cynthia
Happiness is handmade
-
Vandaag is altijd wel creatief bezige Nelleke jarig en ze zal de kaart hier
eerder zien dan in het echt want ze is op vakantie in Zweden waar het vast
stuk...
1 dag geleden

3 reacties:
OOOOO wat leuk !!!
Dankjewel,dankjewel ,dankjewel ,ik zie jullie dan komende vrijdag !
Doeiiiiiiiiiii
groetjes Rosita
Dank je wel!! helemaal leuk!
Groetjes Petri.
Dames van harte gefeliciteerd!!!
Veel plezier op de beurs....en hou de hand een beetje op de knip *lol*
groetjesssss
Een reactie posten