vrijdag 27 januari 2012

Cottage Cutz voorbeelden

Gepost door krea2day Cynthia op 1/27/2012 03:59:00 p.m.
Hallo Dames

 Wij zijn al druk bezig voor de komende beurzen artikelen bestellen alles prijzen
en natuurlijk voorbeelden maken. Omdat ik daar zelf niet de tijd meer voor heb, heb ik om hulp gevraagd aan me vriendin en me moeder. Zij hebben voorbeelden gemaakt van de Cottage Cutz mallen, en die heb ik net gekregen. Ik ga ze in een 3D lijst plakken zo dat jullie ze kunnen zien op de beurzen. Maar voordat ik dat ga doen wilde ik jullie graag even laten zien hoe ze geworden zijn, ik vind ze super leuk ben benieuwd naar jullie reactie.


                     Sylvia heeft een kaart als voorbeeld gemaakt met een Cottage Cutz mal.

Meer voorbeelden staan op mijn website onder de volgende link

 


handtekening

9 reacties:

Esther on 27 januari 2012 om 17:42 zei

Nou dat ziet er erg leuk uit zeg.
Ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien.

Groetjes esther

Marcella on 27 januari 2012 om 18:08 zei

Ze zien er wel heel schattig uit .kom ze op de beurs even in het eggie zien .
groetjes marcella

Wendy on 27 januari 2012 om 19:38 zei

hartstikke leuk zeg!

Sandra on 27 januari 2012 om 19:44 zei

ziet er goed uit hoor leuke voorbeelden
gr sandra

Rosita on 27 januari 2012 om 20:06 zei

OOOOO wat vindt ik dit leuk ....hebbe ..hebbe ..hebbe ..ahahaha

Dora on 27 januari 2012 om 21:59 zei

hey....wat leuk gedaan. en dank je wel voor de voorbeelden. ik had die merk ook ergens gezien maar wist niet hoe ze eruit kwamen te zien.
succes met de beurs.
groetjes dora

Yvonne B on 28 januari 2012 om 22:07 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique Kools on 28 januari 2012 om 22:59 zei

Schattige beestjes hoor! Nog een precies klusje om ze netjes opgeplakt te krijgen. Vind het nog beetje moeilijk in te schatten hoe groot ze in het echt zijn.
groetjes Monique

Anoniem zei

Wat een leuke beestjes zeg!
Heel erg mooi gemaakt!

Groetjes,
Nicole

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates